50%

کتاب Remote: Office Not Required (بدون سانسور)

Original price was: 240000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Remote از راه دور اثر Jason Fried, David Heinemeier Hansson

کتاب Remote

آیا کار از خانه – یا هر جای دیگری به جز دفتر – منطقی است؟ در Remote، جیسون فرید و دیوید هاین مایر هانسون، بنیانگذاران Basecamp، بینش جدیدی را به بحث داغ ارائه می دهند. جیسون و دیوید در حالی که یک نمای کلی از چالش‌های کار از راه دور ارائه می‌دهند، قانع‌کننده استدلال می‌کنند که، اغلب، مزایای کار «خارج از محل» بسیار بیشتر از معایب آن است.

در دهه گذشته، مدل “زیر یک سقف” انجام کار به دلیل فناوری که به سرعت در حال ایجاد فضاهای کاری مجازی است، به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. امروزه پارادایم جدید این است که «به جای کارگران به محل کار، کار را به کارگران منتقل کنید». شرکت ها مزایایی را در روشی که کار از راه دور باعث افزایش استعداد آنها، کاهش گردش مالی، کاهش ردپای املاک و مستغلات آنها و بهبود توانایی آنها برای انجام تجارت در مناطق مختلف زمانی می شود، می بینند. اما کارگران چطور؟ جیسون و دیوید خاطرنشان می‌کنند که کار از راه دور به معنای کار کردن در بهترین شغل (نه فقط کاری که در نزدیکی است) و دستیابی به تعادل هماهنگ کار و زندگی در عین افزایش بهره‌وری است.

و اینها تنها بخشی از مزایایی است که از ترک دفتر به دست می آید. کنترل از راه دور بسیاری از مزایای دیگر را به همراه نکات درون سنگر برای سهولت خروج از درب دفتر نشان می دهد، جایی که شما کنترل می کنید که روز کاری شما چگونه پیش می رود.

چه مدیری باشید که نگران نحوه مدیریت کارگرانی باشید که «می‌خواهند» یا کارگری باشید که می‌خواهد سبک زندگی خود را ارتقا دهد و در عین حال از نظر حرفه‌ای بهترین عملکرد را داشته باشد، این کتاب راهنمای ضروری شماست.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jason Fried, David Heinemeier Hansson

ناشر

Currency

شابک

978-0804137508

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما