59%

The Right Move (Windy City Series Book 2) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Right Move حرکت درست اثر Liz Tomforde

کتاب The Right Move

رایان

او حواس پرتی است، این چیزی است که او هست.

من جدیدترین کاپیتان شیاطین، تیم NBA شیکاگو هستم، و آخرین چیزی که امسال به آن نیاز داشتم این بود که ایندی آیورز، بهترین دوست خواهرم، به آپارتمان من نقل مکان کند. او آشفته، عاطفی و بسیار وسوسه انگیز است.

اما وقتی مدیر کل تیم مخالفت آشکار خود را با ارتقای من به کاپیتان ابراز می کند و از من به عنوان یک گرگ تنها غیرقابل دسترس و بدون تعادل بین کار و زندگی یاد می کند، نمی توانم راهی بهتر از این که وانمود کنم قرار ملاقات با من را متقاعد کنم، متقاعد کنم. هم اتاقی.

تنها مشکل؟ جعل کردن آن بسیار طبیعی است.

داشتن یک دوست دختر قلابی قرار نبود کثیف باشد، اما داشتن ایندی زیر سقفم و در رختخوابم پیچیده است، به خصوص زمانی که او تمام بخش های عاشقانه زندگی را می خواهد که من هرگز نمی توانستم به او بدهم.

ایندی

هرگز تصور نمی کردم که با برادر بهترین دوستم، رایان شی، فوق ستاره NBA زندگی کنم. حتی باور نکردنی تر؟ او به من نیاز دارد تا به عنوان دوست دختر دوست داشتنی او عمل کنم که ناگهان او را به یک پسر دوستانه و خوش برخورد تبدیل کرده است.

چون خب…او نیست. او فضای خود را کنترل می کند و به دیگران بی اعتماد است.

اما ترتیب ما یک طرفه نیست. من در یک عروسی هستم، عروسی که در آن همه دوستان دوران کودکی من، از جمله دوست پسر سابقم، در آن حضور خواهند داشت، و هیچ تاریخی بهتر از قهرمان مشهور سابق من وجود ندارد.

خطوط تار جداسازی واقعی از جعلی را تقریبا غیرممکن می کند. دوست داشتن هم اتاقی ام هرگز بخشی از معامله نبود، به خصوص وقتی رایان سریع به من یادآوری می کند که به عشق اعتقادی ندارد.

من یک آدم رمانتیک هستم و نمی توانم خیال پردازی نکنم که او تغییر خواهد کرد، اما به زودی متوجه می شوم که آیا اشتراک کردن یک پشت بام با برادر بهترین دوستم حرکت درستی بود یا خیر.

کتاب The Right Move

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Liz Tomforde

ناشر

Hodder

شابک

978-1399728560

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما