50%

کتاب Enough (بدون سانسور)

0

سال چاپ 2023 

قیمت اصلی 360000 تومان بود.قیمت فعلی 180000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید نسخه انگلیسی کتاب Enough کافی اثر Cassidy Hutchinson کسیدی هاچینسون

میز Cassidy Hutchinson تنها چند قدم از جنجالی ترین رئیس جمهور در تاریخ اخیر آمریکا فاصله داشت. اکنون، او گزارشی جذاب از تجربیات خارق‌العاده‌اش به عنوان یک زن جوان آرمان‌گرا ارائه می‌دهد که در میانه یک بحران ملی قرار گرفته است، جایی که او همه چیز را به خطر انداخت تا حقیقت را درباره برخی از قدرتمندترین افراد واشنگتن بگوید.

کسیدی هاچینسون نویسنده کتاب Enough از دوران کودکی که به واشنگتن دی سی سفر کرده بود، آرزو داشت در دولت به کشورش خدمت کند. او که در یک خانواده کارگری با سابقه نظامی بزرگ شد، اولین کسی بود که در خانواده نزدیک خود از کالج فارغ التحصیل شد. هاچینسون علیرغم اینکه هیچ ارتباطی با واشنگتن نداشت، موقعیتی حیاتی در مرکز کاخ سفید ترامپ پیدا کرد.

زندگی او در 6 ژانویه 2021، زمانی که در بیست و چهار سالگی خود را در یکی از خارق‌العاده‌ترین و بی‌سابقه‌ترین مصیبت‌ها در تاریخ سیاسی مدرن دید، چرخش چشمگیری پیدا کرد.

هاچینسون با افشای آنچه

Cassidy Hutchinson نویسنده کتاب Enoughکافی

در تلاش برای سرنگونی یک انتخابات دموکراتیک دید و شنید، با انتخاب بین وفاداری به دولت ترامپ یا وفاداری به کشور روبرو شد. او شجاعانه جلو آمد تا شاهد اصلی در تحقیقات مجلس نمایندگان در 6 ژانویه شود، زیرا شهادت او ملت را متحیر و مبهوت کرد. هاچینسون در خاطرات خود مبارزه بین فشارهایی را که بر خط حزب با آن روبه رو بود و خواسته های سوگند او برای دفاع از دموکراسی آمریکایی را آشکار می کند.

کتاب زبان انگلیسی کتاب Enough کافی

به اندازه کافی فراتر از گزارش سیاسی معمولی خودی است. این حماسه زنی است که عزم شدیدش به او کمک کرد تا بر چالش های دوران کودکی غلبه کند تا شغل رویایی خود را به دست آورد، اما با یک بحران وجدان روبرو شد – بحرانی که دستیاران ارشد کاخ سفید سعی کردند از آن فرار کنند – و در این فرآیند صدای خود و خودش را پیدا کند. . این تصویری است از اینکه چگونه شجاعت یک نفر می تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد.

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " کتاب Enough (بدون سانسور) "
0
خرید نسخه انگلیسی کتاب Enough کافی اثر Cassidy Hutchinson کسیدی هاچینسون
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما