50%

کتاب The Voice Upstairs (بدون سانسور)

0
قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 125000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Voice Upstairs صدای بالا اثر Laura E. Weymouth

کتاب The Voice Upstairs

در انگلستان دهه 1920، یک دختر از طبقه کارگر که می تواند ارواح را ببیند، با پسر یک لرد برای حل مرگ های مرموز در خانه عمارت محلی در این معمای تاریخی ترسناک کار می کند.

Wilhelmina Price در روستای Thrush’s Green شهرت مشکوکی دارد. از زمان مرگ نابهنگام مادرش، او توانسته است روح یک فرد را روزها یا ساعت ها قبل از مرگ از بدنش خارج کند. ویل هرگز نتوانسته از این مرگ‌ها جلوگیری کند، بنابراین مهارت غیرمعمول او او را به جز دوست مادام‌العمرش، ادیسون، کوچک‌ترین پسر لرد سامرفیلد، غریبه کرده است. اما وقتی یک خدمتکار در املاک سامرفیلد به همان شیوه مرموز مادر خود ویل می میرد، ویل موقعیت خدمتکار خانه را به عهده می گیرد تا بررسی کند که آیا این زنان در واقع ممکن است به قتل رسیده باشند یا خیر.

اد سامرفیلد برای هیچ چیز بیشتر از دوستی اش با ویل ارزش قائل نیست، به همین دلیل است که او ناامیدانه می خواهد پنهان کند که چقدر عاشق او شده است – و اعتقادش به اینکه ممکن است توسط روح برادر بزرگترش، پیتر، تسخیر شود. زیرا اگر ویل، با قدرت های ماوراء طبیعی خود، نتواند همان شواهدی را که اد انجام می دهد، ببیند، نگران است که در واقع عقلش را از دست داده باشد.

ویل و اد با هم باید عمیق‌تر در گنجینه اسرار سامرفیلدز حفاری کنند، اگرچه حقیقت بدون مبارزه‌ای که می‌تواند برای هر دوی آنها مرگبار باشد، تسلیم نمی‌شود، زیرا آنها با دشمنانی حیله‌گر در میان زنده‌ها و مرده‌ها روبرو می‌شوند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Laura E. Weymouth

ناشر

Margaret K. McElderry Books

شابک

978-1665926836

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " کتاب The Voice Upstairs (بدون سانسور) "
0
کتاب The Voice Upstairs
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما