50%

کتاب Love Theoretically (بدون سانسور)

0
قیمت اصلی 280000 تومان بود.قیمت فعلی 140000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Love Theoretically عشق، از لحاظ نظری اثر Ali Hazelwood

کتاب Love Theoretically

یک Indie Next و Library Reads Pick!

فیزیکدانان رقیب در گردابی از دشمنی‌های آکادمیک و جنجال‌های دوست‌یابی جعلی در این رامکام لذت‌بخش STEMinist از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، فرضیه عشق و عشق در مغز، با هم برخورد می‌کنند.

زندگی بسیاری از فیزیکدان نظری السی هاناوی سرانجام به او رسید. او روز به روز یک استاد کمکی است که در درجه بندی آزمایشگاه ها و آموزش ترمودینامیک به امید تصدی پست کار می کند. در روزهای دیگر، السی با ارائه خدمات خود به عنوان یک دوست دختر تقلبی، با بهره گیری از مهارت های ماهرانه و ماهرانه مردم پسند خود برای تجسم هر نسخه ای از خود که مشتری نیاز دارد، چک حقوقی که وجود ندارد جبران می کند.

صادقانه بگویم، این یک کنسرت بسیار شیرین است – تا زمانی که شعر السی که با دقت ساخته شده است خراب شود. از آنجا که جک اسمیت، برادر بزرگ‌تر مشتری مورد علاقه‌اش به طرز آزاردهنده‌ای جذاب و متکبر، معلوم می‌شود که فیزیکدان تجربی خونسردی است که حرفه مربی‌اش را خراب کرده و شهرت نظریه‌پردازان را در همه جا تضعیف کرده است. و او همان جک اسمیت است که بر بخش فیزیک MIT حکومت می کند و درست بین السی و شغل رویایی او ایستاده است.

السی برای یک جنگ همه جانبه خرابکاری علمی آماده است اما … آن نگاه های طولانی و نافذ؟ وقتی با اوست مجبور نیست چیزی غیر از خود واقعی اش باشد؟ آیا سقوط در مدار یک تجربه‌گرا سرانجام او را وسوسه می‌کند تا محافظه‌کارانه‌ترین نظریه‌هایش در مورد عشق را عملی کند؟

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Ali Hazelwood

ناشر

Berkley

شابک

978-0593336861

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " کتاب Love Theoretically (بدون سانسور) "
0
کتاب Love Theoretically
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما