50%

کتاب A Shadow in the Ember (Flesh and Fire Book 1) (بدون سانسور)

Original price was: 490000 تومان.Current price is: 245000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب A Shadow in the Ember سایه ای در اخگر اثر Jennifer L. Armentrout

کتاب A Shadow in the Ember

شماره 1 نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، جنیفر ال. آرمنتروت، با کتاب یکی از مجموعه‌های کاملاً جدید و جذاب Flesh and Fire که در دنیای محبوب خون و خاکستر اتفاق می‌افتد، بازگشت.

سرافنا میرل که در پرده خانواده اولیه متولد شد، یک دوشیزه همانطور که سرنوشت وعده داده بود، آینده سرافنا میرل هرگز از آن او نبوده است. سرا که قبل از تولد برای حفظ معامله ناامیدکننده ای که جدش برای نجات مردمش انجام داده بود انتخاب شده است، باید زندگی خود را پشت سر بگذارد و خود را به عنوان همسرش به اولیای مرگ تقدیم کند.

با این حال، سرنوشت واقعی سرا، به شدت محافظت شده‌ترین راز در کل لازانیا است – او دختر خوب محافظت‌شده نیست، بلکه یک قاتل با یک مأموریت – یک هدف است. کاری کنید که Primal of Death عاشق شود، تبدیل به نقطه ضعف او شود و سپس…به او پایان دهید. اگر او شکست بخورد، پادشاهی خود را به یک مرگ آهسته در دستان Rot محکوم می کند.

سرا همیشه می‌دانست که چیست. انتخاب شد. همسریابی قاتل. سلاح. شبحی که هرگز به طور کامل شکل نگرفته و در خون غرق شده است. هیولا. تا او. تا اینکه حرف ها و کارهای غیرمنتظره ی Primal of Death تاریکی را که در درونش جمع شده را از بین می برد. و لمس اغواگر او شور و شوقی را برمی انگیزد که هرگز به خود اجازه نداده و نمی تواند نسبت به او احساس کند. اما سرا هرگز انتخابی نداشته است. در هر صورت، زندگی او از بین می رود – همیشه همینطور بوده است، همانطور که زندگی و مرگ او را برای همیشه لمس کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jennifer L. Armentrout

ناشر

Blue Box Press

شابک

978-1952457494

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما