50%

کتاب On Purpose: How We Create the Meaning of Life (بدون سانسور)

Original price was: 310000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب On Purpose در مورد هدف اثر Paul Froese

کتاب On Purpose

هدف شما در زندگی چیست؟ این سوال ساده انگیزه برخی از تغییر دهنده ترین تصمیمات، باورهای عمیق و احساسات عمیق ما و همچنین انتخاب هایی است که هر روز انجام می دهیم. اینکه چگونه از وجود خود معنا می گیریم برای یافتن شادی، توسعه روابط و ساختن جوامع بسیار مهم است. پل فروز در کتاب On Purpose داده‌های حاصل از نظرسنجی‌های بزرگ ملی و بین‌المللی را با مصاحبه‌هایی گرد هم می‌آورد که راه‌هایی را که در آن افراد از هر طبقه‌ای از زندگی با جستجوی مستمرشان برای عقل، حقیقت، حس، موفقیت، خوشبختی، و در نهایت تعالی دست و پنجه نرم می‌کنند، روشن می‌سازد.

فروز استدلال می کند که میل به برقراری ارتباط با چیزی بزرگتر از خود یک تمایل جهانی است که به طور مستقیم، اما به دور از صرف، در جوامع مذهبی آشکار می شود. کتاب On Purpose که با نثری واضح و قابل دسترس نوشته شده است، خواننده را به سفری در میان پیچیدگی ها و پیامدهای مهم ترین سؤال زندگی می برد.

از همان ابتدا، فروز اعتراف می کند که پاسخ به این سوال به طرز فریبنده ای ساده است: هدف ما هر چیزی است که تصور می کنیم. اما آنچه ما هدف خود را تصور می کنیم به عوامل بی شماری فراتر از کنترل ما بستگی دارد: ثروت، نژاد، سطح تحصیلات، تربیت، تجربیات گذشته و جامعه. فروز استدلال می‌کند که محیط اطراف فرد به‌عنوان نوعی خاک عمل می‌کند که می‌تواند هدف را پرورش دهد یا بی‌معنی را تقویت کند.

فروز که کتاب را حول شش سوال کلیدی می‌سازد، از فروپاشی معنای زندگی در یک پاسخ معتبر، مانند گوروهای خودیاری، خودداری می‌کند. درعوض، او هر سوال را واسازی می کند تا مسیرهای اجتماعی را که مردم را به سمت پاسخ های متمایز راهنمایی می کند، آشکار کند.

فروز از طریق داستان سرایی پر جنب و جوش و جذاب که داده ها و تجزیه و تحلیل ها را با نمونه های ادبی و تاریخی تلاش برای رسیدن به هدف ترکیب می کند، نور جدیدی را بر معضلی بی زمان و کاملاً انسانی می اندازد. اخلاقیات کتاب این نیست که زندگی معنای نهایی دارد یا اصلاً معنایی ندارد، بلکه این است که ایجاد یک زندگی هدفمند همیشه یک پروژه جمعی بوده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Paul Froese

ناشر

Oxford University Press

شابک

978-0199948901

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما