کتاب Kissing the Witch: Old Tales in New Skins (بدون سانسور)

در دسترس نیست

در حال حاضر در دسترس نیست

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Kissing the Witch بوسیدن جادوگر اثر Emma Donoghue

کتاب Kissing the Witch

سیزده داستان از داستان های عمیقاً آشنا چرخیده نشده اند و دوباره در مجموعه ای از افسانه ها بافته شده اند که به گذشته بازمی گردند.

نویسنده تحسین‌شده ایرلندی، اما دونوهو، قهرمان‌های پیر و جوان را در اتحادهای غیرمنتظره نشان می‌دهد – گاهی خائن، گاهی اوقات وابسته به عشق شهوانی، اما همیشه شجاع. این شخصیت‌های قدیمی که با صداهای درخشانی که از احساسات و حقیقت می‌درخشند، شنل‌های کهنه‌شان را می‌اندازند تا در یک منظره جدید و فریبنده سفر کنند. زیبایی کشف می کند که هیولایی که در پشت نقاب قرار دارد با چهره ای که در آینه می بیند چندان متفاوت نیست. سفید برفی با میوه تلخ و شیرین یک آرزوی بی نام از خواب بیدار می شود.

نویسنده تحسین‌شده، اما دونوهو، داستان‌های جدید را در شبکه‌ای جادویی متشکل از سیزده داستان به هم پیوسته درباره قدرت و دگرگونی و انتخاب مسیر خود در جهان می‌چرخاند. در این افسانه ها، زنان پیر و جوان داستان های خود را از عشق و نفرت، افتخار و انتقام، شور و فریب تعریف می کنند. Emma Donoghue با استفاده از الگوهای پیچیده و ریتم های شفاهی افسانه های سنتی، شخصیت های قدیمی را در یک پوست جدید خیره کننده می پوشاند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Emma Donoghue

ناشر

HarperTeen

شابک

978-0064407724

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما