50%

کتاب !Write Now: How To Pursue Your Dream And Start Writing Today (بدون سانسور)

Original price was: 270000 تومان.Current price is: 135000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Write Now اکنون بنویسید اثر Justin Cox

کتاب Write Now

چه یک وبلاگ نویس، نویسنده محتوا، رمان نویس، شاعر یا هر نوع نویسنده دیگری باشید، نوشتن یک خروجی فوق العاده است. همچنین می تواند یک فعالیت ترسناک، ترسناک، انفرادی، درج صفت در اینجا باشد. Write Now روند را ابهام می کند و تمام حمایت ها و تشویق های لازم برای به اشتراک گذاشتن نوشته های خود و ایجاد مخاطب را در اختیار شما قرار می دهد.

همه چیز در Write Now بر اساس دانش و تجربه من به عنوان یک نویسنده و ویراستار است. این کتاب حاوی راهنمایی‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا به برخی از سوالاتی که من سال‌ها طول کشید تا آنها را بپذیرم، بپردازید. با این حال، Write Now فرمول جادویی برای شهرت و موفقیت فوری به عنوان یک نویسنده را ندارد.

در عوض، Write Now مملو از تشویق برای کار سخت است. این کتاب حاوی همه چیزهایی است که من در طول سال‌ها آموخته‌ام تا به شما کمک کند متمرکز بمانید، مهارت‌های خود را تقویت کنید و درک کنید که موفقیت زمان می‌برد.

Write Now شما را راهنمایی می کند تا بفهمید چه نوع نویسنده ای هستید. در فصل های اولیه، گزینه های شما و چگونگی غلبه بر موانع نوشتن را بررسی خواهیم کرد. همانطور که به قسمت میانی کتاب می رویم، به شما کمک می کنم انواع مختلف نوشتن و ویرایش را برای ایجاد جعبه ابزار نوشتن نهایی تجربه کنید. در نهایت، به اهمیت ایجاد تیمی از افرادی که از نوشتن شما حمایت و تشویق می‌کنند، خواهیم پرداخت.

من بسیار هیجان زده هستم که در سفر نوشتن شما به شما ملحق می شوم. بیا شروع کنیم!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Justin Cox

ناشر

Independently published

شابک

979-8830358972

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما