60%

کتاب Corporate Chanakya: Successful Managment the Chanakya Way (بدون سانسور)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Corporate Chanakya چاناکیا شرکتی اثر Radhakrishnan Pillai

کتاب Corporate Chanakya

درباره کتاب پیشگام اقتصاد و علوم سیاسی در هند، چاناکیا یکی از باهوش ترین، درایت ترین و زیرک ترین اقتصاددانان و استراتژیست های عصر موریان بود. ساختن کل امپراتوری موریان را می توان به اصول شوخ طبع Chanakya و استراتژی های خارج از جعبه نسبت داد.

دنیای امروزی شاهد امپراتوری‌های تجاری بی‌شماری است که برای همتراز با رقابت رو به رشد نیاز به مدیریت مؤثر دارند. نویسنده از کلمات قصار یا سوتراهای پیشنهاد شده در کتاب Chanakya به نام Arthasastra (اقتصاد) در مدیریت و عملکرد مشاغل مدرن استفاده می کند. Chanakya شرکتی به سه بخش عمده تقسیم می شود – رهبری، مدیریت و آموزش.

نویسنده مناسب ترین سوتراها را برای ارائه ترفندهایی برای دستیابی به موفقیت در همه این زمینه ها انتخاب می کند. در بخش رهبری، او اهمیت آینده نگری، چشم انداز، اشتیاق و رویکرد مثبت یک رهبر را برای مدیریت موقعیت ها توضیح می دهد. نویسنده همچنین نکاتی را در مورد تصمیم گیری موثر، مدیریت زمان و ایجاد تاثیر پایدار برای ایجاد کسب و کار به شما ارائه می دهد. متخصصان و رهبران شرکت، کارآفرینان در مقیاس کوچک و بزرگ و حتی دانشجویانی که مشتاق کار در محیط شرکت هستند، می توانند از Chanakya شرکتی برای ماندگاری استفاده کنند.

موفقیت چاپ اول این کتاب توسط انتشارات Jaico در سال 2010 منتشر شد و با جلد شومیز در دسترس است. ویژگی های کلیدی شرکت Chanakya رکوردی را به عنوان کتابی با بیشترین تعداد فروش پیش از انتشار برای هر کتاب اول یک نویسنده دارد. این کتاب برگرفته از دانش Arthasastra است که یک شاهکار مبتکرانه بود که می توان از درس های آن در سناریوهای فعلی برای دستیابی به موفقیت بلند مدت و همچنین کوتاه مدت استفاده کرد.

کتاب Corporate Chanakya

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Radhakrishnan Pillai

ناشر

Jaico Publishing House

شابک

978-8184951332

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما