49%

کتاب Happy Sexy Millionaire (بدون سانسور)

Original price was: 290000 تومان.Current price is: 149000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

درباره کتاب Happy Sexy Millionaire – کتاب میلیونر سکسی شاد اثر Steven Bartlett استیون بارتلت

خرید نسخه زبان انگلیسی کتاب Happy Sexy Millionaire اثر استیون بارتلت

“یک مداخله مهم برای جامعه ای که در مسیر اشتباه پیش می رود، راه جدیدی برای زندگی در عصر مدرن ارائه می دهد. ما خودمان را گم می کنیم. دنبال چیزهای اشتباه هستیم، سوالات اشتباه می پرسیم و ذهن خود را آلوده می کنیم. زمان آن رسیده است که بس کنید، زمان مقاومت فرا رسیده است و زمان آن فرا رسیده است که طرح اساسی اجتماعی را که زندگی ما بر آن بنا شده است تجدید نظر کنیم.

How You become a “Happy, Sexy, Millionaire” | by Study Smart | Study Smart  Library | Jan, 2024 | Medium

کتاب Happy Sexy Millionaire بدون سانسور

در دفتر خاطراتم که می‌خواستم تا ۲۵ سالگی یک «Happy Sexy Millionaire » شوم. در ۲۵ سالگی یک مولتی میلیونر بودم و کسب‌وکاری به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ایجاد کردم. که من تقریباً در مورد همه چیز اشتباه می کردم… دنیا به من دروغ گفته بود. به من در مورد اینکه چگونه به تحقق، عشق و موفقیت دست می یابید، چرا آن چیزها اهمیت دارند و این کلمات واقعاً چه معنایی دارند، به من دروغ گفته است. محبوب ترین دروغ های بدون خطاب در مورد شادی را که ما به آن باور کرده ایم از بین ببرید. من منبع این دروغ ها را افشا می کنم، انگیزه هایی را که به آنها دامن می زنند را بررسی می کنم و آنها را با مجموعه ای عملی از ایده های علمی اثبات شده و غیر متعارف جایگزین می کنم که به آنها کمک می کند. شما باید یک زندگی واقعاً کامل داشته باشید، زندگی پر از عشقی که به دنبال آن هستید و موفقیتی که لایق آن هستید.”–توضیحات نویسنده.

خلاصه کتاب زبان انگلیسی میلیونر سکسی شاد

اگر اجازه دهید کتاب Happy Sexy Millionaire زندگی شما را تغییر خواهد داد. -تام بیلیو، بنیانگذار/مدیر عامل Impact Theory و یکی از بنیانگذاران Quest Nutrition

داریم خودمان را گم می کنیم. ما به دنبال چیزهای اشتباه هستیم، سؤالات اشتباه می پرسیم و ذهن خود را آلوده می کنیم. زمان توقف، زمان مقاومت و زمان بازنگری در طرح اساسی اجتماعی است که زندگی ما بر آن بنا شده است.

به عنوان یک جوان 18 ساله، سیاه پوست، شکست خورده، تنها، ناامن، ترک تحصیل از دانشگاه، از خانواده ای ورشکسته، در دفتر خاطراتم نوشتم که می خواهم تا 25 سالگی یک «میلیونر سکسی شاد» شوم. در 25 سالگی من یک مولتی میلیونر بودم و کسب و کاری به ارزش بیش از 300 میلیون دلار ایجاد کردم. از قضا، در رسیدن به هر چیزی که در نظر داشتم، فهمیدم که تقریباً در همه چیز اشتباه می کردم… دنیا به من دروغ گفته بود. این به من دروغ گفت که چگونه به تحقق، عشق و موفقیت دست می یابید، چرا آن چیزها اهمیت دارند، و این کلمات واقعاً چه معنایی دارند.

 

کتاب زبان انگلیسی میلیونر سکسی شاد

در کتاب Happy Sexy Millionaire ، من محبوب‌ترین دروغ‌های بی‌خبر درباره خوشبختی را که ما به آن باور کرده‌ایم، از بین خواهم برد. من منبع این دروغ‌ها را افشا می‌کنم، انگیزه‌هایی را که به آن‌ها دامن می‌زند را بررسی می‌کنم و آنها را با مجموعه‌ای عملی از ایده‌های علمی اثبات‌شده و غیرمتعارف جایگزین می‌کنم که به شما کمک می‌کند یک زندگی واقعاً کامل داشته باشید، زندگی پر از عشقی که به دنبال آن هستید و موفقیتی که لایق آن هستید

نقل قول ها را مرور کنید

“اگر اجازه دهید این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد.” – تام بیلیو، پادکست تئوری تاثیر

“وقتی پست‌های شما را می‌خوانم، ابرویی بالا می‌اندازم… و فکر می‌کنم بله! این بسیار قدرتمند است، توصیه عاقلانه‌ای در مورد رفتار ما… ما مسئول رفتارهایمان هستیم و من واقعاً این را از شما دریافت می‌کنم. “– درو بریمور

درباره نویسنده Happy Sexy Millionaire زبان انگلیسی

استیون بارتلت 27 ساله مدیر عامل سوشال چین است. این ترک تحصیل کرده از یک اتاق خواب در منچستر، دو شرکت شاخص گروه – زنجیره اجتماعی و زنجیره رسانه – را در زمانی که تنها 22 سال داشت و قبل از اینکه شرکتش را در 27 سالگی به سهامی عام تبدیل کند، با ارزش بازار 200 میلیون پوند، ساخت.
استیون یک تیم جهانی متشکل از 700+ نوآور را رهبری می‌کند که 5 سال گذشته را صرف حفظ برندها در خط مقدم آنچه ممکن است، کرده‌اند. فهرست مشتریان چشمگیر Social Chain شامل شرکت هایی مانند اپل، آمازون، کوکاکولا، فیفا و سامسونگ می شود که اکنون حضور آنها در منچستر، لندن، برلین، مونیخ، نیویورک و بانکوک احساس می شود. از زمان آغاز به کار، انتشارات دیجیتال “زنجیره رسانه” اکنون مالک برخی از بزرگترین دارایی های رسانه ای آنلاین است – بیش از 1.8 میلیارد نفر در ماه از طریق مجموعه ای از مارک های آنلاین دسترسی دارند.

درباره نویسنده Happy Sexy Millionaire زبان انگلیسی

استیون یک کارآفرین برنده جوایز با تمجیدهایی مانند کارآفرین بزرگ بریتانیایی سال و تأثیرگذارترین آژانس در سال 2018، همچنین به عنوان سخنران، سرمایه‌گذار و خالق محتوا عمل می‌کند و میزبان پادکست نمودار برتر، «دفترچه خاطرات یک مدیر عامل» است. فرصت‌های سخنرانی قبلی شاهد سخنرانی استیون در سازمان ملل متحد، SXSW 2019، روز VTEX در کنار باراک اوباما، تد تاک و بسیاری موارد دیگر بود.

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما