60%

کتاب Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect (بدون سانسور)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Unreasonable Hospitality مهمان نوازی بی دلیل اثر Will Guidara

کتاب Unreasonable Hospitality

درس‌های ضروری در مهمان‌نوازی برای هر کسب‌وکاری، از مالک سابق رستوران افسانه‌ای Eleven Madison Park.

ویل گیدارا بیست و شش ساله بود که سکان مدیریت Eleven Madison Park را بر عهده گرفت، یک رستوران دوستاره در نیویورک سیتی که هرگز به اتاق باشکوهش نرسیده بود. یازده سال بعد، EMP به عنوان بهترین رستوران جهان معرفی شد.

چگونه گویدارا این دگرگونی بی‌سابقه را انجام داد؟ اختراع مجدد رادیکال، یک مشارکت واقعی بین آشپزخانه و اتاق ناهارخوری – و مهمان نوازی سفارشی و بی‌نظیر. تیم Guidara خانواده ای را که هرگز برف ندیده بودند با یک سفر جادویی با سورتمه به پارک مرکزی بعد از شام غافلگیر کردند. آنها یک اتاق ناهارخوری خصوصی را پر از شن و ماسه کردند، با مای تایس و صندلی های ساحلی، تا یک زوج را با تعطیلات لغو شده تسلی دهند. و مهمان نوازی او فراتر از کسانی بود که در رستوران غذا می خوردند، به تیم خودش که یاد گرفتند با قصد تمجید و انتقاد کنند. چرا پاسخ به برخی از مخرب ترین معضلات تجاری، دادن بیشتر و نه کمتر است. و جادویی که می تواند اتفاق بیفتد زمانی که یک اتوبوس شروع به فکر کردن مانند یک مالک می کند.

امروزه، هر کسب‌وکاری می‌تواند یک کسب‌وکار مهمان‌نوازی را انتخاب کند – و همه ما می‌توانیم معاملات معمولی را به تجربه‌های خارق‌العاده تبدیل کنیم. گویدارا با داستان‌های درخشان سفرش در رستوران‌ها، با مشهورترین بازیگران صنعت مانند دانیل بولود و دنی مایر، از همه ما می‌خواهد که جادو را در کاری که انجام می‌دهیم پیدا کنیم – برای خودمان، افرادی که با آنها کار می‌کنیم و افرادی که به آنها خدمات می‌دهیم.

کتاب Unreasonable Hospitality

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Will Guidara

ناشر

Ebury Digital

شابک

B0CPHS18LM

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما