59%

کتاب The Goblin Emperor (بدون سانسور)

Original price was: 450000 تومان.Current price is: 185000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Goblin Emperor امپراطور گابلین اثر Katherine Addison

کتاب The Goblin Emperor

داستانی سرسبز از دسیسه مرگبار دادگاه و یک کلاسیک مدرن از فانتزی توسط برنده جایزه Locus و فینالیست Hugo, Nebula و World Fantasy Award کاترین ادیسون

Unbound Worlds 100 بهترین رمان فانتزی تمام دوران

انتخاب بهترین رمان فانتزی دهه برای BookRiot

کوچکترین و نیمه اجنه پسر امپراتور، تمام عمر خود را در تبعید، دور از دربار امپراتوری و فتنه مرگباری که در آن وجود دارد، گذرانده است. اما زمانی که پدر و سه برادر ناتنی‌اش در صف تاج و تخت در یک «تصادف» کشته می‌شوند، او چاره‌ای ندارد جز اینکه به عنوان تنها وارث واقعی بازمانده جای خود را بگیرد.

او که در هنر سیاست دربار کاملاً درس نخوانده است، هیچ دوست و مشاوری ندارد و مطمئن است که هر کس پدر و برادرانش را ترور کند می تواند هر لحظه به جان او دست بزند.

احاطه شده توسط شیفتگانی که مشتاق جلب لطف امپراتور جدید ساده لوح هستند، و تحت فشار سنگین زندگی جدید خود، نمی تواند به هیچ کس اعتماد کند. در میان پیچ و تاب توطئه ها برای خلع او، پیشنهادات ازدواج ترتیب داده شده، و شبح توطئه گران ناشناخته که در سایه ها کمین کرده اند، او باید به سرعت خود را به عنوان امپراتور گابلین وفق دهد. در تمام مدت، او تنهاست و سعی می کند حتی یک دوست مجرد پیدا کند. . . و به امید امکان عاشقانه، در عین حال هوشیار در برابر دشمنان غیبی که او را تهدید می کنند، مبادا تاج و تختش را از دست بدهد – یا جانش را از دست بدهد.

کتاب The Goblin Emperor

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Katherine Addison

ناشر

Tor Books

شابک

978-1250303790

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما