60%

کتاب The Adventures of Huckleberry Finn (AmazonClassics Edition) (بدون سانسور)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Adventures of Huckleberry Finn ماجراهای هاکلبری فین اثر Mark Twain

کتاب The Adventures of Huckleberry Finn

هاکلبری فین جوان با امتناع از متمدن شدن توسط جامعه جنوبی یا تحت فشار قرار دادن شلاق های پدر مست خود، تصمیم می گیرد که تنها یک گزینه برایش باقی مانده است: مرگ خود را جعل کند و با یک قایق از رودخانه می سی سی پی پایین بیاید. با این حال، قایق هاک به جای اینکه او را از دردسر دور کند، او را به محل عدم اطمینان اخلاقی می رساند.

مارک تواین سفر دلخراش هاک به سمت مردانگی را با شوخ طبعی طنز باز می کند و تاریخ پرآشوب جنوب آمریکا را آشکار می کند، جایی که برده داری مدت ها پس از پایان جنگ داخلی تحت تأثیر قرار داشت. رابطه هاک با برده فراری جیم او را مجبور می کند تا با عقایدش در مورد دوستی و آزادی مقابله کند.

AmazonClassics آثاری جاودانه از استادان داستان سرایی را برای شما به ارمغان می آورد. ایده آل برای هر کسی که می خواهد یک اثر عالی را برای اولین بار بخواند یا یک اثر قدیمی مورد علاقه خود را دوباره کشف کند، این نسخه های جدید دری را به روی فراموش نشدنی ترین شخصیت های ادبیات و جهان های محبوب باز می کند.

نسخه اصلاح شده: قبلاً با عنوان ماجراهای هاکلبری فین منتشر شده بود، این نسخه از ماجراهای هاکلبری فین (نسخه کلاسیک آمازون) شامل ویرایش های سرمقاله است.

کتاب The Adventures of Huckleberry Finn

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Mark Twain

ناشر

AmazonClassics

شابک

978-1542047395

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما