50%

کتاب Human Compatible سازگار با انسان (بدون سانسور)

0
قیمت اصلی 220000 تومان بود.قیمت فعلی 110000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

نسخه زبان انگلیسی و بدون سانسور کتاب Human Compatible سازگار با انسان اثر Stuart Russell استوارت راسل

خرید کتاب Human Compatible کتاب ملت

یک محقق برجسته هوش مصنوعی رویکرد جدیدی را برای هوش مصنوعی ارائه می‌کند که به ما امکان می‌دهد با ماشین‌های هوشمند به طور موفقیت‌آمیز همزیستی کنیم.

خرید کتاب Human Compatible کتاب ملت

در تصور عامه مردم، هوش مصنوعی فوق بشری یک موج جزر و مدی نزدیک است که نه تنها مشاغل و روابط انسانی، بلکه خود تمدن را تهدید می کند. تضاد بین انسان ها و ماشین ها اجتناب ناپذیر است و نتیجه آن بسیار قابل پیش بینی است.

خرید کتاب Human Compatible کتاب ملت

در کتاب Human Compatible پیشگامانه، محقق برجسته هوش مصنوعی، استوارت راسل، استدلال می‌کند که می‌توان از این سناریو اجتناب کرد، اما تنها در صورتی که هوش مصنوعی را از پایه بازنگری کنیم. راسل با بررسی ایده هوش در انسان و ماشین شروع می کند. او مزایای کوتاه‌مدتی را که می‌توانیم انتظار داشته باشیم، از دستیاران شخصی هوشمند گرفته تا تحقیقات علمی بسیار شتاب‌زده را شرح می‌دهد و پیشرفت‌های هوش مصنوعی را که هنوز باید پیش از رسیدن به هوش مصنوعی مافوق بشری اتفاق بیفتد، تشریح می‌کند. او همچنین راه‌هایی را که انسان‌ها در حال حاضر برای سوء استفاده از هوش مصنوعی پیدا کرده‌اند، از سلاح‌های خودکار مرگبار گرفته تا خرابکاری‌های ویروسی، بیان می‌کند.

نسخه زبان انگلیسی کتاب سازگار با انسان اثر استوارت راسل

اگر پیشرفت های پیش بینی شده اتفاق بیفتد و هوش مصنوعی مافوق بشری ظهور کند، ما موجوداتی بسیار قدرتمندتر از خودمان ایجاد خواهیم کرد. چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آنها هرگز و هرگز بر ما قدرت نخواهند داشت؟ راسل پیشنهاد می‌کند که می‌توانیم هوش مصنوعی را بر پایه‌ی جدیدی بازسازی کنیم، که بر اساس آن ماشین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ذاتاً در مورد ترجیحات انسانی که باید برآورده شوند نامطمئن باشند. چنین ماشین هایی متواضع، نوع دوست و متعهد به دنبال کردن اهداف ما هستند، نه اهداف آنها. این پایه جدید به ما امکان می دهد ماشین هایی بسازیم که به طور قابل اثباتی قابل احترام و به طور قابل اثبات سودمند هستند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Stuart Russell

ناشر

Penguin Books

شابک

978-0525558637

زبان

انگلیسی

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " کتاب Human Compatible سازگار با انسان (بدون سانسور) "
0
خرید کتاب Human Compatible کتاب ملت
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما