57%

کتاب Empire of Liberty: A History of the Early Republic, 1789-1815 (بدون سانسور)

0
قیمت اصلی 610000 تومان بود.قیمت فعلی 265000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Empire of Liberty امپراتوری آزادی اثر Gordon S. Wood

کتاب Empire of Liberty

تاریخ آکسفورد ایالات متحده تا حد زیادی معتبرترین تاریخ چند جلدی کشور ما است. این مجموعه شامل سه برنده جایزه پولیتزر، دو کتاب پرفروش نیویورک تایمز و برندگان جوایز بنکرافت و پارکمن است. اکنون، در جدیدترین جلد این مجموعه، یکی از ارجمندترین مورخان آمریکا، گوردون اس. وود، گزارشی درخشان از اوایل جمهوری آمریکا، از سال 1789 و آغاز حکومت ملی تا پایان جنگ 1812 ارائه می‌کند.

همانطور که وود فاش می کند، این دوره با تغییرات پر فراز و نشیب در تمام جنبه های زندگی آمریکایی در سیاست، جامعه، اقتصاد و فرهنگ مشخص شد. مردانی که دولت جدید را تأسیس کردند، امیدهای زیادی به آینده داشتند، اما تعداد کمی از امیدها و رویاهای آنها آنطور که انتظار داشتند عملی شد. آنها از احزاب سیاسی متنفر بودند، اما احزاب به وجود آمدند. برخی می خواستند که ایالات متحده به یک کشور نظامی مالی بزرگ مانند کشورهای بریتانیا و فرانسه تبدیل شود. دیگران می خواستند این کشور یک کشور کشاورزی روستایی باقی بماند که بسیار متفاوت از کشورهای اروپایی است.

در عوض، در سال 1815 ایالات متحده به چیزی تبدیل شد که هیچ یک از گروه ها پیش بینی نمی کردند. بسیاری از رهبران انتظار داشتند که فرهنگ آمریکایی شکوفا شود و از فرهنگ اروپایی پیشی بگیرد. در عوض محبوب و مبتذل شد. رهبران همچنین امیدوارند که پایان بردگی را ببینند. در عوض، با وجود آزادی بسیاری از بردگان و پایان برده‌داری در شمال، برده‌داری در سال 1815 قوی‌تر از سال 1789 بود. جنگی دیگر با کشور مادر سابق. با این حال، با ظهور نسل جدید تا سال 1815، اکثر آمریکایی ها نسبت به آینده کشور خود مطمئن و خوش بین بودند.

امپراتوری آزادی که به عنوان یک کتاب قابل توجه نیویورک تایمز نامگذاری شده است، شرح شگفت انگیزی از این دوران مهم ارائه می دهد، زمانی که آمریکا اولین گام های ناپایدار خود را به عنوان یک کشور جدید و به سرعت در حال توسعه برداشت.

کتاب Empire of Liberty

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Gordon S. Wood

ناشر

Oxford University Press

شابک

978-0199832460

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " کتاب Empire of Liberty: A History of the Early Republic, 1789-1815 (بدون سانسور) "
0
کتاب Empire of Liberty
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما