60%

کتاب The Courage to be Disliked: The Japanese phenomenon that shows you how to free yourself, change your life and achieve real happiness (بدون سانسور)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Courage to be Disliked شجاعت دوست نداشتن اثر Ichiro Kishimi, Fumitake Koga

کتاب The Courage to be Disliked

پدیده ژاپنی که برای اولین بار به زبان انگلیسی منتشر شد، درس های ساده و در عین حال عمیقی را به ما می آموزد که برای رهایی خود واقعی و یافتن شادی پایدار لازم است. یک کتاب می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

The Courage to Be Dislike که در حال حاضر پرفروش‌ترین کتاب در آسیا است، با بیش از 3 میلیون نسخه فروخته شده، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید قدرت درون خود را باز کنید تا فردی باشید که واقعاً می‌خواهید باشید.

با استفاده از نظریات آلفرد آدلر، یکی از سه غول روانشناسی قرن 19 در کنار فروید و یونگ، گفتگوی روشن بین یک فیلسوف و یک مرد جوان را دنبال می کند. فیلسوف به شاگردش توضیح می دهد که چگونه هر یک از ما می توانیم زندگی خود را بدون قید و بند تجربیات گذشته، تردیدها و انتظارات دیگران تعیین کنیم. این شیوه ای از تفکر است که عمیقاً رهایی بخش است و به ما امکان می دهد شجاعت تغییر را در خود پرورش دهیم و محدودیت هایی را که ما و اطرافیانمان می توانیم برای خودمان قائل شویم نادیده بگیریم.

نتیجه کتابی است که هم بسیار قابل دسترس و هم از نظر اهمیت عمیق است. میلیون ها نفر قبلاً حکمت آن را خوانده اند و از آن بهره برده اند. اکنون که The Courage to be Dislike برای اولین بار به زبان انگلیسی منتشر شده است، شما هم می توانید.

کتاب The Courage to be Disliked

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Ichiro Kishimi, Fumitake Koga

ناشر

Allen & Unwin

شابک

978-1760630492

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما