60%

کتاب Captivate: The Science of Succeeding with People (بدون سانسور)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Captivate اسیر کردن اثر Vanessa Van Edwards

کتاب Captivate

آیا در رویدادهای شبکه احساس ناخوشایندی می کنید؟ آیا نمی دانید که قرار ملاقاتتان واقعاً در مورد شما چه فکری می کند؟ ای کاش می توانستی مردم را رمزگشایی کنی؟ شما باید علم مردم را بیاموزید.

به عنوان یک هکر رفتار انسانی، ونسا ون ادواردز یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای مطالعه نیروهای پنهانی که ما را هدایت می کنند ایجاد کرد. و او کد را شکسته است. در Captivate، او میانبرها، سیستم ها و اسرار را برای به عهده گرفتن مسئولیت تعاملات شما در محل کار، خانه و در هر موقعیت اجتماعی به اشتراک می گذارد. اینها مهارت های افرادی نیستند که در مدرسه یاد گرفته اید. این اولین کتابچه راهنمای زندگی واقعی جامع و با پشتوانه علمی در مورد چگونگی مجذوب کردن هر کسی و یک رویکرد کاملاً جدید برای ایجاد ارتباطات است.

کتاب Captivate

دقیقاً مانند دانستن فرمول‌های مورد استفاده در آزمایشگاه شیمی یا زبان برنامه‌نویسی مناسب برای ساختن یک برنامه، Captivate راه‌های ساده‌ای برای حل مشکلات افراد ارائه می‌دهد. یاد می گیرید مثلا…

· نحوه کار کردن در یک اتاق: هر مهمانی، رویداد شبکه و موقعیت اجتماعی دارای یک نقشه قابل پیش بینی است. نقطه شیرین را برای ایجاد بیشترین ارتباطات کشف کنید.
· نحوه خواندن چهره ها: تندخوانی حالات چهره و استفاده از آنها برای پیش بینی احساسات افراد آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.
· چگونه با هر کسی صحبت کنیم: هر مکالمه‌ای می‌تواند به یاد ماندنی باشد، وقتی یاد بگیرید که چگونه کلمات خاصی هورمون لذت دوپامین را در شنوندگان تولید می‌کنند.

وقتی قوانین رفتار انسان را درک کنید، تأثیر، تأثیر و درآمد شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، هوش بین فردی خود را بهبود می‌بخشید، تاثیر اولیه را بر قاتل می‌گذارید، و در هر موقعیتی-مذاکرات، مصاحبه، مهمانی‌ها و میدان‌ها، رابطه‌ای سریع و واقعی ایجاد می‌کنید. دیگر هرگز به همان شیوه تعامل نخواهید کرد.

کتاب Captivate

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Vanessa Van Edwards

ناشر

Portfolio

شابک

978-0399564499

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما