50%

کتاب How to Meet Your Self (متن کامل بدون سانسور)

کتاب چگونه خود را ملاقات کنیم زبان اصلی بدون سانسور

Original price was: 260000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

درباره کتاب How to Meet Your Self کتاب چگونه خود را ملاقات کنیم اثر Dr. Nicole LePera دکتر نیکول لپرا

خرید کتاب How to Meet Your Self زبان اصلی کتاب ملت

از دکتر نیکول لپرا، نویسنده کتاب پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز چگونه کار را انجام دهیم، یک کتاب کار تعاملی ارائه می شود که یک نقشه راه عملی برای خوددرمانی ارائه می دهد.

خرید کتاب How to Meet Your Self بدون سانسور

ریشه تمام کارهای شفابخش بیداری آگاهی است، فرآیندی از تاباندن نور به تاریکی ناشناخته ها. در سال‌های اخیر، دکتر نیکول لپرا به صدای پیشرو در خود درمانی روانی تبدیل شده است و به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کند تا از حالت بقا خارج شوند تا آگاهانه زندگی‌های معتبری را که دوست دارند خلق کنند.

دکتر نیکول در اولین کتاب خود، چگونه کار را انجام دهیم، چارچوبی انقلابی و جامع برای خوددرمانی به خوانندگان ارائه کرد. اکنون، در کتاب «چگونه خود را ملاقات کنیم»، او یک کتاب کار تعاملی را به اشتراک می‌گذارد که به هر خواننده کمک می‌کند تا خود واقعی خود را کشف کند. با مشاهده عینی و دلسوزانه الگوهای فیزیکی، ذهنی و عاطفی که روزهای ما را پر می‌کنند و خود فعلی ما را می‌سازند، می‌توانیم آنچه را که نمی‌خواهیم در آینده حمل کنیم را واضح‌تر ببینیم.

کتاب چگونه خود را ملاقات کنیم زبان اصلی کتاب ملت

همه ما در عادات و الگوهای شرطی قرار می گیریم – محصول گذشته ما – که منجر به چرخه های درد، گیر افتادن و خود تخریبی می شود. اما همانطور که دکتر نیکول به اشتراک می گذارد، ما همچنین توانایی ذاتی برای بیدار شدن و تغییر رفتارها و عاداتی را داریم که دیگر در خدمت ما نیستند و به ما این امکان را می دهند که به بالاترین نسخه های خودمان قدم بگذاریم. و همانطور که در این کتاب کار می کنید و شاهد این عادات پیش فرض، از خواب گرفته تا حرکت و خوردن، از طریق واکنش عاطفی و باورهای اصلی هستید، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود بپرسید: “اما از کجا شروع کنم؟”

خرید کتاب How to Meet Your Self بدون سانسور

چگونه خود را ملاقات کنید یک راهنمای انقلابی، یک همراه مهربان و دلگرم کننده، و یک شاهکار جامع از خودشناسی است که کار درونی و دنیای بیرونی شما را به طور اساسی متحول می کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr. Nicole LePera

ناشر

Harper Paperbacks

شابک

978-0063267718

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما