60%

کتاب Souls and Sorrows (Monsters & Muses Book 5) (بدون سانسور)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Souls and Sorrows روح ها و غم ها اثر Sav R. Miller

کتاب Souls and Sorrows

از نویسنده پرفروش USA Today Sav R. Miller یک ازدواج عاشقانه راحت با الهام از اسطوره اروس و روان می آید.

Cash Primrose همنام خود را جدی می گیرد. به عنوان یک وکیل موفق محیط زیست، کار تمرکز او است و جایی برای چیز دیگری در بشقاب خود ندارد. یعنی تا زمانی که یک بالرین سابق خود را در یک حراجی زیرزمینی گرفتار می‌کند و چنان شیفته او می‌شود که در نهایت پیشنهاد می‌دهد.

یک چهارم میلیارد دلار بعد، و ناگهان کش با چیزی بیش از حرفه خود ازدواج کرد. ناگفته نماند که همسر جدید او یک کابوس کامل است.

آریانا ریچی به عنوان دختر وسط یک خانواده جنایتکار که زمانی سرشناس بوده و کیسه بوکس سابق مادرش است، با دست و پنجه نرم کردن برای کنترل بیگانه نیست. او برای رسیدن به آنچه می‌خواهد به اغواگری و خشونت تکیه می‌کند و فکر می‌کند شوهر جدیدش به همان اندازه مردانی که با آن‌ها رفتار می‌کرد آسان است.

فقط، پول نقد متفاوت است. او به آریانا دست نمی‌زند، وقتی او از روی عصبانیت به او حمله می‌کند تلافی نمی‌کند، و علی‌رغم وضعیت موقت آنها، زمانی که می‌تواند اجازه دهد او را دچار مشکل کند، از او حمایت می‌کند.

او دقیقاً مهربان نیست، اما شاید وکیل رواقی و رازدار دقیقاً همان چیزی باشد که او برای یک بار برای همیشه شروع به درمان کند.

Souls and Sorrows یک رمان عاشقانه تاریک است که از اسطوره اروس و روان الهام گرفته شده است. حاوی مطالبی است که برای همه مخاطبان مناسب نیست. صلاحدید خواننده توصیه می شود.

کتاب Souls and Sorrows

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sav R. Miller

ناشر

Sav R. Miller

شابک

979-8985920390

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما