60%

کتاب Atalanta (بدون سانسور)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Atalanta آتالانتا اثر Jennifer Saint

کتاب Atalanta

داستان قهرمانانه تنها آرگونات زن

هنگامی که پرنسس آتالانتا به دنیا می آید، دختری به جای پسری که والدینش به آن امید داشتند، او را در دامنه کوه رها می کنند تا بمیرد. اما حتی پس از آن، او یک بازمانده است. آتالانتا که توسط یک خرس مادر زیر چشم محافظ الهه آرتمیس بزرگ شده است، وحشی و آزاد بزرگ می شود، تنها با یک شرط: اگر او ازدواج کند، آرتمیس هشدار می دهد، این کار او را از بین می برد.

اگرچه آتالانتا خانه زیبای جنگلی خود را دوست دارد، اما مشتاق ماجراجویی است. وقتی آرتمیس به او این فرصت را می دهد که به نام او در کنار آرگونات ها، خشن ترین گروه جنگجویانی که جهان تا به حال دیده است، بجنگد، آتالانتا آن را تصاحب می کند. تلاش آرگونوت ها برای پشم طلایی پر از چالش های غیرممکن است، اما آتالانتا خود را با مردانی که در کنارش می جنگد برابری می کند. همانطور که او درگیر یک رابطه پرشور می شود، برخلاف هشدار آرتمیس، او شروع به زیر سوال بردن نیت واقعی الهه می کند. آیا آتالانتا می‌تواند جایگاه افسانه‌ای خود را در دنیای مردان بسازد، در حالی که به قلب خود وفادار بماند؟

آتالانتا پر از شادی، اشتیاق و ماجراجویی، داستان زنی است که حاضر نیست تحت کنترل قرار گیرد. جنیفر سنت آتالانتا را در پانتئون بزرگترین قهرمانان اساطیر یونان قرار می دهد، جایی که او به آن تعلق دارد.

کتاب Atalanta

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jennifer Saint

ناشر

HACHETTE

شابک

978-1472292162

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما