60%

کتاب Garden Spells (Waverly Sisters Book 1) (بدون سانسور)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Garden Spells طلسم های باغ اثر Sarah Addison Allen

کتاب Garden Spells

در باغی احاطه شده توسط یک حصار بلند، در پشت خانه ای کوچک و آرام در شهری حتی کوچکتر، درخت سیبی وجود دارد که شایعه می شود میوه خاصی دارد. در این اولین رمان درخشان، سارا ادیسون آلن داستان آن درخت طلسم شده و افراد خارق‌العاده‌ای که از آن مراقبت می‌کنند را روایت می‌کند.

ویورلی‌ها همیشه خانواده‌ای کنجکاو بوده‌اند و دارای هدایایی عجیب و غریب هستند که حتی در زادگاهشان بسکام، کارولینای شمالی، آنها را غریبه می‌کند. حتی باغ آنها شهرت دارد و به خاطر درخت سیب تنومندش که میوه‌های نبوی می‌دهد و گل‌های خوراکی‌اش که با قدرت‌های خاصی آغشته شده است، شهرت دارد. نسل‌های ویورلی از این باغ مراقبت می‌کردند. تاریخ آنها در خاک بود. اما آینده آنها نیز چنین بود.

کتاب Garden Spells

کلر ویورلی، یک غذاساز موفق، غذاهایی را آماده می کند که با گیاهان اسرارآمیز خود تهیه می شود – از نستورتیوم هایی که به حفظ اسرار کمک می کند و پنسی هایی که کودکان را متفکر می کند تا اژدهاهایی که قصد دارند توجه همسایه عاشقش را منصرف کنند. در همین حال، پسر عموی سالخورده او، اوانل، به توزیع هدایای غیرمنتظره معروف است که کاربرد آنها به طرز عجیبی مشخص می شود. آنها آخرین خانواده ویورلی هستند – به جز خواهر سرکش کلر، سیدنی، که در لحظه ای که توانست از بسکام فرار کرد و کلر را رها کرد، همانطور که مادرشان سال ها قبل چنین کرده بود.

وقتی سیدنی به طور ناگهانی با دختر جوان خودش به خانه باز می‌گردد، زندگی آرام کلر زیر و رو می‌شود – همراه با مرز محافظی که او با دقت در اطراف قلبش ساخته است. سیدنی دوباره با هم در خانه ای که در آن بزرگ شده اند، همه چیزهایی را که پشت سر گذاشته است، بررسی می کند، زیرا کلر برای التیام زخم های گذشته تلاش می کند. و به زودی خواهرها متوجه می شوند که باید با میراث مشترک خود کنار بیایند – اگر قرار است در باسکوم احساس کنند در خانه خود هستند – یا با یکدیگر.

این رمان فریبنده، دلربا و دلربا، مطمئناً با سبکی خاص طلسم می‌کند….

کتاب Garden Spells

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sarah Addison Allen

ناشر

Bantam

شابک

978-0553805482

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما