60%

کتاب First Frost (Waverly Sisters Book 2) (بدون سانسور)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب First Frost فراست اول اثر Sarah Addison Allen

کتاب First Frost

اکنون یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است

دو خواهر جادویی
یک درخت سیب بداخلاق

در باسکوم، کارولینای شمالی، اکتبر است و پاییز آرام نخواهد بود. با کاهش دما و شروع به چرخیدن برگ‌ها، زنان وایورلی از هوس‌های درخت سیب شیطانی‌شان و جادویی که در اطراف آن می‌چرخد بی‌قرار می‌شوند. اما امسال، اولین فراست چیزهای بیشتری در انبار دارد.

Claire Waverley یک سرمایه گذاری موفق جدید به نام Waverley’s Candies را آغاز کرده است. اگرچه شیرینی‌های دست ساز او – که به یادآوری عشق از دست رفته، اسطوخودوس برای ترویج شادی و دمنوش لیمویی برای تسکین گلو و ذهن – بسیار مؤثر هستند، فروش آن‌ها برای او هزینه‌های شادی‌های روزمره خانواده‌اش و اعتقاد او به او را به همراه دارد. خود هدایای گرانبها

سیدنی ویورلی نیز در حال از دست دادن تعادل خود است. هر روز که می گذرد، او بیشتر آرزوی داشتن یک نوزاد را دارد – همنام هنری فوق العاده اش. با این حال، هر چه بیشتر تلاش کند، میل او بیشتر به یک عطش رفع نشدنی تبدیل می‌شود و لذت را از زندگی که قبلاً داشته است می‌دزدد.

کتاب First Frost

دختر سیدنی، بای، دلش را به پسری که می‌داند متعلق به اوست باخته است… اگر او هم می‌توانست آن را ببیند. اما چگونه می تواند در حالی که آنقدر از درک او دور است که در نظر او چیزی بیش از یک پف دود به نظر می رسد؟

وقتی یک غریبه مرموز ظاهر می شود و قلب خانواده آنها را به چالش می کشد، هر یک از آنها باید انتخاب هایی را انجام دهند که قبلاً هرگز با آنها روبرو نشده بودند. و از طریق همه اینها، خواهران واورلی باید به دنبال راهی بگردند تا خانواده خود را در طول فصل دردسرساز تغییر نگه دارند و منتظر آن رویداد خارق‌العاده باشند که اولین فراست است.

از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز طلسم‌های باغ، خود را در دنیای مسحورکننده سارا ادیسون آلن گم کنید و در این داستان گیرا که ثابت می‌کند زندگی خوشبختی هرگز پایان واقعی داستان نیست، عاشق شخصیت‌های جذاب او شوید. اینجاست که داستان واقعی شروع می شود.

کتاب First Frost

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sarah Addison Allen

ناشر

St. Martin's Press

شابک

978-1250019837

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما