53%

♥کتاب You like it darker (متن کامل بدون سانسور)♥

خرید کتاب You like it darker چاپ 2024 ژانر ترسناک جدید ترین کتاب استفن کینگ  

Original price was: 300000 تومان.Current price is: 142000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید جدید ترین کتاب  Stephen King استیون کینگ چاپ 2024 با عنوان کتاب You like it darker

10 Surprising Facts About Stephen King, 76|♥ خرید جدید ترین کتاب  Stephen King استیون کینگ چاپ 2024 با عنوان کتاب You like it darker♥

خرید کتاب You like it darker از داستان‌نویس افسانه‌ای و استاد داستان‌های کوتاه استیون کینگ، مجموعه‌ای جدید و فوق‌العاده متشکل از دوازده داستان کوتاه، که بسیاری از آنها هرگز قبلاً منتشر نشده‌اند، و برخی از بهترین‌های او تا به حال ارائه شده است.

خرید کتاب You like it darker جدیدترین کتاب Stephen King فروشگاه کتاب ملت

استفن کینگ در پس‌گفتار این مجموعه جدید باشکوه متشکل از دوازده داستان که به بخش تاریک‌تر زندگی می‌پردازد – هم استعاری و هم تحت اللفظی – می‌نویسد: “تو تاریک‌تر دوست داری؟ خوب، من هم دوست دارم.” کینگ برای نیم قرن استاد فرم بوده است و این داستان‌ها، درباره سرنوشت، مرگ‌ومیر، شانس، و چین‌هایی در واقعیت که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، به اندازه رمان‌های او غنی و جذاب هستند، هم در مضمون و هم از نظر مضمون و وزن. لذت بزرگی برای خواندن کینگ می نویسد تا “شعف ترک زندگی معمولی روزمره” را احساس کند، و در “تو آن را تاریک تر می پسندی”، خوانندگان نیز بارها و بارها این نشاط را احساس خواهند کرد.
“Two Talented Bastids” به بررسی راز طولانی مدتی می پردازد که چگونه آقایان همنام مهارت های خود را به دست آورده اند. در «رویای بد دنی کوفلین» خلاصه و…

♥ خرید جدید ترین کتاب  Stephen King استیون کینگ چاپ 2024 با عنوان کتاب You like it darker♥

کتاب آیا تاریکی را دوست دارید؟ اثر استفن کینگ فروشگاه کتاب زبان ملت 

خوب. من هم همینطور، و این باعث می‌شود من هم‌روح شما باشم.

استفن کینگ در پس‌گفتار این مجموعه باشکوه از دوازده داستان که ما را به تاریک‌ترین اعماق وجود می‌برد، هم به‌طور استعاری و هم به معنای واقعی کلمه، می‌نویسد: «تخیل گرسنه است و باید سیر شود».
این داستان ها، درباره سرنوشت، فنا، شانس و پیچ و خم های واقعیت، جایی که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، به اندازه رمان های او غنی و قانع کننده هستند، در مضامین قوی اما خواندنی به همان اندازه دلپذیر هستند. کینگ، استاد فرم برای بیش از نیم قرن، می نویسد تا “شعف ترک روزمرگی” را تجربه کند و در “شما آن را دوست دارید” خوانندگان تاریک تر، دوباره و دوباره همان نشاط را احساس خواهند کرد.

خرید کتاب You like it darker زبان انگلیسی بدون سانسور 

دو حرامزاده با استعداد رازی را که مدتها پنهان شده بود می گوید که برای همیشه دو دوست را که مشهور شده اند پیوند می دهد. در کابوس دنی کوفلین، یک شهود روانی بی‌سابقه، ده‌ها زندگی را واژگون می‌کند، زندگی قهرمان داستان به فاجعه‌بارترین شکل. در مارهای زنگی، دنباله کوجو، یک بیوه غمگین در جستجوی آسایش به فلوریدا سفر می کند و در عوض ارثی غیرمنتظره دریافت می کند. در رویاپردازان، یک کهنه‌کار ویتنام کم حرف به یک آگهی شغلی پاسخ می‌دهد و متوجه می‌شود که گوشه‌هایی از جهان هستی وجود دارد که به بهترین وجه ناشناخته باقی مانده است. مرد پاسخ می پرسد که آیا آینده نگری شانس است یا نه و به ما یادآوری می کند که زندگی ای که با تراژدی غیرقابل تحمل مشخص شده است هنوز هم قابل نجات است.

خرید جدید ترین کتاب استفن کینگ از فروشگاه کتاب ملت با عنوان کتاب You like it darker

از استاد افسانه‌ای داستان، مجموعه‌ای خارق‌العاده از داستان‌های نمادین، که بسیاری از آن‌ها پیش از این هرگز منتشر نشده‌اند، که توانایی بی‌نظیر او را در غافلگیری، شگفت‌زده کردن و به ارمغان آوردن وحشت و آسایش با هم تایید می‌کند.
برای جهش به تاریکی آماده شوید.

YOU LIKE IT DARKER Stephen King short stories thriller horror fiction | ♥ خرید جدید ترین کتاب  Stephen King استیون کینگ چاپ 2024 با عنوان کتاب You like it darker♥

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Stephen King

ناشر

Scribner

شابک

9781668037713

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

جلد

شومیز

سال چاپ

می 2024 May

ژانر

داستانی – ترسناک

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما