59%

کتاب Ghost Station (بدون سانسور)

Original price was: 430000 تومان.Current price is: 175000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Ghost Station ایستگاه ارواح اثر S.A. Barnes

کتاب Ghost Station

در جدیدترین رمان ترسناک فضایی از S.A. Barnes، نویسنده تحسین شده Dead Silence، یک خدمه باید برای زنده ماندن در یک سیاره باستانی و متروک تلاش کنند.

گیاهی متروکه گذشته ای پنهان یک خطر مرگبار

دکتر اوفلیا بری، روانشناس، زندگی خود را وقف مطالعه و پیشگیری از سندرم اکهارت-ریزر (ERS) کرده است – معروف ترین مورد آن به قتل وحشیانه بیست و نه نفر منجر شد. این برای او شخصی است و زمانی که او به یک گروه کوچک اکتشافی که اخیراً دچار مرگ غم انگیز یکی از همکارانش شده اند منصوب می شود، او می خواهد کمک کند. اما هنگامی که آنها شروع به ایجاد اقامت در یک سیاره متروک می کنند، مشخص می شود که خدمه چیزی را پنهان می کنند.

خدمه اوفلیا خیلی بیشتر به تحقیق در مورد سیاره ترسناک و باستانی و کشف رمز و راز پشت خروج عجولانه استعمارگران قبلی علاقه مند هستند تا اینکه با او صحبت کنند.

یعنی تا زمانی که خلبان آنها به طرز وحشتناکی به قتل رسیده است. آیا این بدترین کابوس اوفلیا شروع می شود – موجی از خشونت و زوال روانی از ERS؟ یا چیزی حتی بدتر است؟

افلیا و خدمه که از تکرار تاریخ وحشت دارند باید با هم کار کنند تا بفهمند چه اتفاقی دارد می افتد. اما به سختی به دست می آید… و خدمه تنها کسی نیستند که رازها را حفظ می کنند.

همچنین توسط S.A. Barnes:
سکوت مرگ
ابدیت سرد

کتاب Ghost Station

توضیحات تکمیلی

نویسنده

S.A. Barnes

ناشر

Tor Nightfire

شابک

978-1250884923

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما