62%

کتاب Deals: The Economic Structure of Business Transactions (بدون سانسور)

Original price was: 330000 تومان.Current price is: 125000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Deals معاملات اثر Michael Klausner, Guhan Subramanian

کتاب Deals

با تکیه بر موارد واقعی از طیف وسیعی از صنایع، دو کارشناس تحسین شده راهنمای پیچیده اما قابل دسترس برای معاملات تجاری را ارائه می دهند که برای به حداکثر رساندن ارزش برای طرف شما طراحی شده است.

تراکنش‌های تجاری شکل‌های بسیار متفاوتی دارند – از ادغام شرکت‌های چند میلیارد دلاری گرفته تا مجوزهای ثبت اختراع تا امضای یک کاراکتر مدافع تمام ستاره. با این حال، هر معامله یک هدف یا حداقل باید داشته باشد: به حداکثر رساندن ارزش مشترک ایجاد شده و توزیع آن ارزش بین طرفین. مایکل کلاوسنر و گوهان سوبرامانیان با تکیه بر دهه‌ها تجربه تدریس و مشاوره در مورد معاملات تجاری، نشان می‌دهند که چگونه می‌توان این هدف را از طریق توجه جدی به طراحی مشوق‌ها، انتقال اطلاعات، و مشخص کردن حقوق و تعهدات طرفین به انجام رساند.

کتاب Deals

Deals طیف وسیعی از پیچیدگی‌های معاملاتی واقعی را با مطالعات موردی دربرگیرنده خرید LinkedIn توسط مایکروسافت، اختلاف قرارداد اسکارلت جوهانسون با دیزنی بر سر انتشار Black Widow، دعوای حقوقی در مورد خرید Tiffany توسط LVMH، دعوای بین جورج نورکروس و لوییس است. بر سر مالکیت فیلادلفیا اینکوایرر، مذاکره NBC/Viacom با پارامونت بر سر سه فصل آخر Frasier و بسیاری موارد دیگر.

کلاوسنر و سوبرامانیان به بیان روشن و مختصر، چارچوب اساسی مذاکره و مفاهیم اقتصادی را که برای به حداکثر رساندن ارزش باید مورد توجه قرار گیرند، ایجاد می کنند. آنها نشان می دهند که چگونه می توان با چالش هایی مانند عدم تقارن اطلاعاتی بین خریدار و فروشنده، خطر اخلاقی و رفتار فرصت طلبانه مقابله کرد. و نویسندگان پاسخ‌هایی را به ریسک‌های رایج مرتبط با قراردادهای بلندمدت ارائه می‌کنند و تأکید می‌کنند که حقوق خروج از معامله باید در شروع طراحی معامله به دقت در نظر گرفته شود.

این کتاب که در کاربرد عملی تئوری اقتصادی در معاملات واقعی منحصر به فرد است، منبعی ضروری برای دانشجویان و متخصصان در سراسر دنیای تجارت و حقوق خواهد بود.

کتاب Deals

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Michael Klausner, Guhan Subramanian

ناشر

Harvard University Press

شابک

978-0674495159

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما