60%

کتاب High Road (David Wolf Mystery Thriller Series Book 15) (بدون سانسور)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب High Road جاده بزرگ اثر Jeff Carson

کتاب High Road

در معمای جدید و هیجان انگیز نویسنده شماره 1 آمازون و پرفروش ترین نویسنده بین المللی، کارآگاه دیوید وولف به فلاتی مرتفع در قلب راکی ​​های کلرادو کشیده می شود و به پرونده قتلی کشیده می شود که تک تک شخصیت های او را آزمایش خواهد کرد.

وقتی پسر یک کلانتر در یکی از شهرستان‌های همسایه در جنوب جسد پیدا می‌شود، سرنخ‌ها نشان می‌دهند که بازی ناپسند. با رهبری همان کلانتری که اکنون به عنوان پدری که مشتاق انتقام است دو برابر شده است، تحقیقات به خشونت تبدیل می شود و دادستان منطقه را برای کمک به شمال به راکی ​​پوینت سوق می دهد. آنها به فردی با دیدگاه بیرونی برای هدایت تحقیقات نیاز دارند و کارآگاه ارشد دیوید ولف فقط مرد آنهاست.

کتاب High Road

وولف هیچ تحقیقات معلقی ندارد و هموطنان مجری قانون نیازمند هستند، بنابراین او دلیل کمی برای نه گفتن و هر دلیلی برای بله گفتن دارد. با این حال، این کلانتر نیست که درخواست کمک می کند. و همانطور که مشخص است وولف سابقه حضور در زمین فوتبال با این کلانتر را دارد – یکی از دردسرهای زیادی برای ولف.

با کنار گذاشتن احساسات شخصی، ولف به جنوب می رود و در یک تحقیق مرموز درگیر می شود و حقیقتی را می یابد که شکسته شده است، تکه های آن به دلیل طبیعت انفجاری مرد بزرگی که اکنون نشان را در دره کلاغ بر سر دارد، پراکنده شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت ولف حضورش را ناخواسته می‌بیند، اما به زودی مشخص می‌شود که مردم بی‌گناه با عدالت هوشیارانه‌ای که در کرا کانتی اجرا می‌شود، در معرض خطر مرگبار قرار دارند و نیروهای نادیده‌ای در بازی وجود دارند که همه درگیر را کور می‌کنند. با وجود خطری که اگر یک گام اشتباه را انجام دهد، آیا ولف می‌تواند تمام تکه‌های حقیقت را جمع کند و کشتار را متوقف کند؟

یا این زمانی خواهد بود که او در تلاش می میرد؟

کتاب High Road

در این پانزدهمین قسمت جدید پر اکشن از مجموعه‌های معمایی-هیجان‌انگیز دیوید ولف، تا آخر شب ورق میزنی اگر به تعلیق سفت کردن سینه‌ها، نقشه‌هایی با پیچ‌های بیشتر از جاده‌های کوهستانی کلرادو، هیجان‌هایی که هوای مکیدن را برای شما به جا می‌گذارد، و شخصیت‌های باهوشی که مانند خانواده آنها را دوست خواهید داشت، دوست دارید، مجموعه Wolf برای شما مناسب است. High Road مملو از تعلیق، رمز و راز و اکشن است که شما را تا پایان جمله آخر به صفحات می‌چسباند.

کتاب High Road

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jeff Carson

ناشر

Independently published

شابک

979-8777824240

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما