65%

کتاب Legacy of Gods (کتاب میراث خدایان 6 جلد متن کامل بدون حذفیات)

  • کتاب اول مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Malice / کتاب خدای بدخواهی
  • کتاب دوم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Pain / کتاب خدای درد
  • کتاب سوم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Wrath / کتاب خدای خشم
  • کتاب چهارم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Ruin / کتاب خدای ویرانی
  • کتاب پنجم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Fury / کتاب خدای خشونت
  • کتاب ششم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of War / کتاب خدای جنگ
Original price was: 2220000 تومان.Current price is: 780000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید مجموعه 6 جلدی کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

ترتیب خواندن مجموعه کتاب Legacy of Gods اثر Rina Kent

 

کتاب اول مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Malice / کتاب خدای بدخواهی

کتاب دوم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Pain / کتاب خدای درد

کتاب سوم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Wrath / کتاب خدای خشم

کتاب چهارم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Ruin / کتاب خدای ویرانی

کتاب پنجم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of Fury / کتاب خدای خشونت

کتاب ششم مجموعه Legacy of Gods کتاب God of War / کتاب خدای جنگ

 

 

راهنمای میراث خدایان توسط رینا کنتترتیب خواندن، ترانه‌ها، شخصیت‌ها + هواداران، زیبایی‌شناسی، نظرات من، رتبه‌بندی + افکار، پرسش‌های متداول و موارد دیگر

راهنمای میراث خدایان توسط رینا کنت

من دوباره در دوران رینا کنت هستم. تقریباً یک سال پیش، چند روز قبل از تاریخ انتشار اولیه، ویدیوی تبلیغاتی کتاب God of Pain (میراث خدایان، شماره 2) را دیدم، اما متوجه شدم که این یک سریال نسل دومی است که در حال انجام است، بنابراین فکر کردم بهتر است اگر شروع به خواندن آنها کنم. برای داشتن تجربه بهتر ابتدا والدین را کتاب کنید و بگذارید به شما بگویم این بهترین تصمیم بود و من هرگز چنین چیزی را نخوانده ام و هنوز هم در جستجوی کتاب های مشابه هستم.

خرید کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

سپس سریال رویال الیت و به معنای واقعی کلمه بک لیست رینا کنت را خواندم. و بالاخره بعد از بیش از یک سال انتظار، سریال میراث را شروع کردم. اگر راهنمای نهایی رینا کنت را می‌خواهید ، اینجا را بخوانید.

 

درباره سریال Legacy of Gods:

فهرست مطالب

Legacy of Gods زندگی بچه‌های سریال نخبگان سلطنتی و نیویورک/Bratva World را از رینا کنت دنبال می‌کند – آیه. در شمال برایتون، دو دانشگاه رقیب محبوب Kings U و Royal Elite University وجود دارد. The King’s U توسط افراد قدرتمندی تامین می شود که جیب هایشان با پول جدید پر شده است. کالج دیگر، دانشگاه نخبگان سلطنتی یا REU است. بریتانیایی، مملو از پول های قدیمی و اشراف پر ادعا. آمریکایی ها و بچه های دنیای مافیا به پادشاهان یو و بریتانیایی ها می روند، بچه های زوج های سری نخبگان سلطنتی به دانشگاه نخبگان سلطنتی می روند. 

قبل از شروع این مجموعه:

مجموعه کتاب Legacy of Gods میراث در مجموع 8 کتاب دارد. فقط 5 کتاب در حال حاضر موجود است و همه آنها به تنهایی به هم متصل هستند. اما این یک سری نسل دوم از «سریال نخبگان سلطنتی»، «سه‌گانه فریب»، «ثورن» و «ترن» دوئت رینا کنت است. لازم نیست نسل اول یا کل مجموعه را به ترتیب بخوانید، اما ترجیح می دهم ابتدا آنها را بخوانم تا تجربه بهتری داشته باشم.

همچنین (مینی اسپویل) کتاب ها حاوی نظرات والدین هستند، بنابراین شما کنجکاو خواهید بود که کتاب آنها را قبل یا بلافاصله بعد از آن بخوانید. (همه کتاب‌ها بسیار تاریک هستند و موضوعاتی را ذکر می‌کنند که ممکن است برای برخی از خوانندگان آزاردهنده باشد، بنابراین مطمئن شوید که کتاب‌ها در مورد چه چیزی هستند و همه هشدارهای محرکی که در کتاب وجود دارد را بدانید.)

شخصیت ها را ملاقات کنید + طرفداران:

1. خدای بدخواهی / God of Malice (گلیدون کینگ و کیلیان کارسون)

2. خدای درد / God of Pain  (آنیکا ولکوف و کریتون کینگ) و ببر… 

3. خدای خشم / God of Wrath (سیسیلی نایت و جرمی ولکوف)

4. خدای ویرانی / God of Ruin (میا سوکولوف و لندون کینگ)

 

برگزیده های My Legacy of Gods + رتبه بندی:

کتاب ها: خدای درد، خدای خشم، خدای تباهی، خدای بدخواهی
خدای بدخواهی – 3.5 ✰
خدای درد – 5 ✰
خدای خشم – 4.5 ✰
خدای خشم – 4.5 ✰ خدای خشم – 4 ✰
خدای خشم – tbr
خدای جنگ – tbr (بهتر است 5 ستاره قبل از میلاد باشد، من از سال گذشته منتظر کتاب آنها هستم!!)

زوج ها: کریتون کینگ + آنیکا، سیسیلی + جرمی، میا + لاندون، گلیندون + کیلیان
زنان: آنیکا، سیسیلی، میا، گلیندون
مردان: جرمی، کریتون، لندون، کیلیان
دوستی: سیسیلی – کریتون، رمی – کریتون، میا – براندون، آوا – سیسیلی

من کاملاً هر چیزی را که رینا کنت می نویسد دوست دارم و با کتاب های جدید انتظارات زیادی داشتم زیرا هر روز بهتر می شود و سه گانه هیولا قطعاً آن را ثابت کرد. اما با سریال میراث خدایان لحظات تلخ و شیرینی را سپری می کنم. من هر 4 کتاب را تا کنون خوانده ام و شما می توانید نظرات من را در مورد هر کتاب در Goodreads من بررسی کنید.

 Legacy of Gods Books In Order, Tropes, Summary:

1.  کتاب God of Malice – کتاب خدای بدخواهی ✰

درباره کتاب God of Malice خدای بدخواهی :

Tropes: Dark Romance، Psychopath x Artist، دشمنان عاشقان، پسر وسواس، کالج رقیب، از همه متنفر است به جز شما

 کتاب God of Malice درباره گلیدون کینگ و کیلیان کارسون است. والدین آنها کتاب خود را
به نام آشر و رینا کارسون: دوئت دروغ و حقیقت دارند.
لوی و آسترید کینگ: شاه بی رحم (RES # 0)
جاناتان و آرورا کینگ (پدربزرگ و مادربزرگ گلیندون): دوئت پادشاهی.

گلیدون با مرگ ناگهانی نزدیکترین دوستش تسخیر شده و خود را به لبه صخره ای می رانند و فکر می کند که او نیز لیاقت زندگی را ندارد. گم شده در افکارش، به طور تصادفی می لغزد و فکر می کند که جانش را از دست خواهد داد درست زمانی که کیلیان می آید تا او را نجات دهد با این قول که زندگی اش دیگر مثل سابق نخواهد شد.

خوب.. او این را درست می کند. بعداً متوجه می شود که کیلیان در واقع یک روان پریش است که بخشی از کالج رقیب “دانشگاه پادشاه” است و او را زیر نظر دارد. همانطور که داستان آنها پیش می رود، ما با گروه دوستان و والدین و خرده های کوچک آنها و نکات احتمالی در مورد اینکه چه کسی قرار است با چه کسی پایان یابد، ملاقات می کنیم.

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

افکار من:

اگر صادق باشم، آنقدر که فکر می کردم کتاب God of Malice را دوست نداشتم. من هنوز آن را در یک روز بلعیدم، بنابراین این یک برد است. من فقط طرح را دوست نداشتم و هیچ پیچش داستانی خوبی وجود نداشت. چون من کتاب های دیگری از رینا را خوانده ام و می دانم که او بهترین طرح ها را با پیچ و تاب می نویسد.

خرید کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

همچنین از چند فصل اول تا حدودی منزجر شدم، اما بهتر می‌شد، بنابراین شکایتی وجود نداشت، اما شخصیت‌های این کتاب را دوست نداشتم زیرا آنها را واقعا خسته کننده می‌دانستم. اما من هنوز از این کتاب لذت بردم و این روش واقعاً عجیبی برای توضیح نقد من است. تنها دلیلی که من این کتاب را دوست داشتم کاملاً برای شخصیت ها و خرده های آنها بود، اما فکر می کنم اگر این کتاب را قبل از کتاب پدر و مادر می خواندم، آن را بیشتر دوست داشتم.

2.  کتاب God of Pain خدای درد – 5 ✰

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

درباره کتاب God of Pain اثر Rina Kent :

دومی بعد از چند هفته از کتاب اول شروع می شود و ما با همه شخصیت های خدای بدخواهی آشنا می شویم. آنیکا ولکوف یک شاهزاده خانم مافیایی است، اگرچه در حالی که در دانشگاه نخبگان سلطنتی تحصیل می کند زندگی خود را با آرامش می گذراند، اما سرنوشت آینده او در یک ازدواج تنظیم شده است مگر اینکه خودش مرد مناسبی پیدا کند و عاشق شود.

زمان رو به اتمام است و بهترین نقشه ای که او در سر داشت این بود که کسی را متقاعد کند که با او قرار جعلی بگذارد. در حالی که کریتون کینگ بدخلق و سرد سنگی فقط به غذا و بوکس خود اهمیت می دهد، تصمیم می گیرد به آنیکا در برنامه اش کمک کند زیرا شاید به آرامی و با قدرت توجه او را جلب کرد.

همانطور که آنها شروع به قرار ملاقات ساختگی می کنند، کریتون شروع به کار روی ماموریت خود برای یافتن حقیقت در مورد کودکی آسیب زا خود می کند و آنیکا والدینش را متقاعد می کند که او عاشق شده است.

کتاب‌های والدین آنها عبارتند از:
آیدن و السا کینگ: (نخبگان سلطنتی شماره 1،#2،#3)
آدریان و لیا ولکوف: سه‌گانه فریب.

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

خرید کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

افکار من : 

نمی‌دانم وسط کتاب چه اتفاقی افتاد، اما من فقط به شخصیت‌ها و پایان نامه 5 ستاره می‌دهم. من سه گانه فریب را از سال گذشته دوست دارم و منتظر کتاب جرمی بودم تا بتوانم پشت سر هم آنها را بخوانم و مطمئناً ایده خوبی بود زیرا اینها برترین مورد علاقه های من از مجموعه میراث خدایان بودند. من از همان لحظه ای که ترانه ها و خرده های کوچک خدای بدخواهی را خواندم درگیر بودم.

اما من دروغ نمی گویم، برخی از قسمت ها کمی خسته کننده و غیر ضروری بودند، اما من هنوز آن را بلعیدم. به نظر من این تنها کتاب از مجموعه لاگ است که دارای پیچش داستانی خوبی است زیرا به کتاب والدین نیز متصل است. همچنین من کاملاً عاشق روشی هستم که POV والدین در کتابهای میراث گنجانده شده است. از تعامل آدریان و آیدن هم خبری نیست!!! 

همچنین ممکن است 5 ستاره بدهم زیرا بنفش رنگ مورد علاقه من است.

3.  کتاب God of Wrath خدای خشم – 4.5 ✰

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

تروپ ها: عاشقانه تاریک، دشمنان عاشقان، استالکر، ضد قهرمان، عاشقانه مخفی، او را لمس کنید و بمیرید

درباره کتاب God of Wrath خدای خشم :

کتاب God of Wrath خدای خشم سومین کتاب از مجموعه Legacy of Gods میراث است که جرمی و سیسیلی را دنبال می کند. کتاب God of Wrath مانند کتاب های قبلی با زمان طولانی تری تنظیم شده است زیرا ما خرده هایی از تعاملات آنها را دریافت می کنیم. سیسیلی از ترومای گذشته خود رنج می برد که باعث فلج شدن او می شود. که جرمی از دوران کودکی با آن آشناست. (اگر سه گانه فریب را بخوانید، ممکن است بدانید که چگونه). جرمی که شیفته رفتار او شده، شروع به تعقیب او می کند و به او کمک می کند تا با شیطان خود مبارزه کند…

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

خرید کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

افکار من:

آیا این فقط من هستم یا برخی از قسمت‌ها شبیه آدلین هستند؟
من عاشق دوستی سیسیلی و آوا هستم. من واقعاً از خواندن کتاب کیم و سیلورز ناراحت شدم، زیرا آنها بهترین دوستان دوران کودکی بودند، اما از هم پاشیدند و دیدن دخترانشان که بهترین ها هستند قطعاً چیزی را در من التیام بخشید.
جدا از عکس و تصویر والدین، لاندون و میا قطعا این کتاب را دزدیده اند. چه خوب که این کتاب را درست قبل از انتشار خدای خرابه خواندم.

4. کتاب God of Ruin خدای نابودی   ✰

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

تروپ ها: مجسمه ساز روانی x میز، دشمنان عاشقان، عصبانیت، اف ام سی بد، آسیب دوران کودکی، خانواده پیدا شده، رقابت دانشگاه 

آیا من از کتاب های لندون 3 متنفر نیستم فقط برای اینکه در کتاب او عاشق شوم؟ خوب است که به اندازه کافی کتک خورده است  

درباره کتاب God of Ruin خدای نابودی :

کتاب God of Ruin کتاب چهارم درباره میا سوکولوف و لاندون کینگ است. چه کسی برای اولین بار در God of Malice ملاقات کرد. آنها رقبای دانشگاهی هستند و کتاب با انتقام میا از لاندون برای اتفاقی که در کتاب های قبلی رخ داده است شروع می شود (لازم نیست آنها را بخوانید زیرا جزئیات در این کتاب نیز توضیح داده شده است) . لاندون به جای دیوانه شدن، شیفته بازی شطرنجش می شود و تصمیم می گیرد که او به بازی شطرنج اضافه شده است. ولی….

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

خرید کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

افکار من: 

باشه…. باید اعتراف کنم که تقریباً تمام کتاب‌های رینا کنت مضمون تاریک، طرح انتقام یکسانی دارند، اما مجموعه‌های لاگ دارای موضوعات مشابه، شخصیت‌های متفاوت هستند. تنها دلیلی که برای ادامه دادن به راهم وجود داشت، شخصیت های مورد علاقه ام و شوخی های لندون میاس و قطعا کارهایی بود که او برای میا انجام داد.. همانطور که دارم سریال را تمام می کنم، رسماً می توانم بگویم که لحظات شیرین و بسیار سخت و تلخی را با همه گذراندم. کتاب ها با اینکه از آنها لذت بردم. 

کتاب های آینده: 

دو کتاب دیگر از این مجموعه باقی مانده است که عبارتند از God of Fury (نیکو سوکولوف و براندون کینگ) – انتشار در 6 دسامبر و God of War (آوا نش و الی کینگ) – تاریخ انتشار tba اما در سال 2024 منتشر خواهد شد.

سؤالات متداول: (پرسش های متداول سؤالات متداول) در مورد “میراث خدایان”

من تمام سوالاتی را که در طول مطالعه + google، goodreads و اینستاگرام رینا کنتس (@author_rina) در ذهن خود داشتم جمع آوری کرده ام. اگر هنوز سؤالی دارید در زیر کامنت کنید یا از طریق شبکه های اجتماعی دیگر با من تماس بگیرید <3

توجه: برخی از سوالات ممکن است حاوی اسپویل های بزرگی باشند، بنابراین توصیه می کنم ابتدا کتاب ها را بخوانید*

➸ چند کتاب در مجموعه میراث خدایان قرار خواهد گرفت؟
6 کتاب در مجموعه میراث خدایان وجود دارد. اما در حال حاضر فقط 4 عدد موجود است.

➸ میراث خدایان را به چه ترتیبی بخوانم؟
کتاب های میراث خدایان به ترتیب:

1. خدای بدخواهی (گلیندون کینگ و کیلیان کارسون)
2. خدای درد (آنیکا ولکوف و کریتون کینگ)
3. خدای خشم (سیسیلی نایت و جرمی ولکوف)
4. خدای تباهی (میا سوکولوف و لاندون کینگ)
5. God of Fury (نیکو سوکولوف و براندون کینگ) – عرضه در 6 دسامبر
6. God of War (آوا نش و الی کینگ) – تاریخ انتشار tba

➸ آیا برای خواندن سری های نسل بعدی نیاز به خواندن سریال نخبگان داریم؟
نه واقعا. این مجموعه و هر کتاب در آن کاملا مستقل هستند. اما برای تجربه بهتر می توانید ابتدا کتاب های والدین را بخوانید یا راهنمای مطالعه را در اینجا بررسی کنید.

➸آیا نسل دوم رویال الیت با دیگر کتاب های رینا کنت ارتباط برقرار خواهد کرد؟
بله، سریال میراث خدایان اسپین آف Royal Elite & Mafia World است. بنابراین شخصیت های زیادی از آیه رینا کنت ظاهر می شوند.

➸ آیا همه بچه های جهان رینا کنت کتاب خود را خواهند داشت؟
نه، این سریال هرگز به این شکل تمام نمی‌شود، بنابراین فقط بچه‌هایی که در سری میراث نام برده می‌شوند، کتاب خودشان را دارند اما ممکن است آنها را در کتاب‌های بعدی ببینیم.

➸ شخصیت های Legacy of gods چند ساله هستند؟ شخصیت های اصلی هر کتاب / بچه ها در کالج / دانشگاه هستند. بنابراین بین 18 تا 22 سال و بیشتر برای شخصیت هایی که در حال گذراندن مدرک کارشناسی ارشد و دکترا هستند). و والدین 40 ساله هستند. 

➸ آیا رینا کنت یک سری نسل دوم دیگر را برای بچه های دیگری که در LOG نیستند انجام می دهد؟ خیر. Legacy of Gods اولین و آخرین سری/کتاب‌های نسل دوم است که رینا تا به حال خواهد نوشت، اما ممکن است آنها را در کتاب‌های بعدی ببینیم. 

➸ آیا برای مجموعه میراث خدایان یک پایان نامه گسترده مانند RES دریافت خواهیم کرد؟ خیر🙁

➸ God of War اثر رینا کنت کی منتشر میشه؟؟
هنوز تاریخی مشخص نشده است اما God of War در سال 2024 منتشر خواهد شد.

➸ بعد از پایان سریال میراث چه چیزی در راه است؟!؟  Legacy of Gods تا سال 2024 ادامه دارد زیرا God of Fury قرار است در 6 دسامبر 2023 و God of war در سال 2024 اکران شوند، بنابراین پس از انتشار آنها بیشتر می دانیم اما رینا گفت که دو پروژه مخفی برای سال 2024 دارد.

➸ گرت، مایا، و رمی کتاب های خود را دارند؟
نه، آنها هرگز قرار نبودند کتاب داشته باشند، اما مشخص خواهد شد که در دو کتاب آخر با چه کسی قرار خواهند گرفت.

➸ آیا وان قرار است در آینده کتابی داشته باشد؟
وان پسر کریل و ساشا است. اما شخصیت او هنوز ذکر نشده است اما ممکن است در کتاب های بعدی او را ببینیم.

➸ مرد نقاب سفید کیست؟؟
هویت White Mask در God of Fury آشکار خواهد شد.

➸ آیا میا در God of Ruin لال است؟ میا به دلیل اتفاقی که در کودکی رخ داده است لال است، بنابراین او فقط از طریق زبان اشاره صحبت می کند اما بعداً در کتاب دوباره شروع به صحبت می کند. 

➸ آیا رمی و آریلا در Legacy of Gods با هم هستند؟
هنوز در کتاب‌های فعلی وجود ندارد، اما آنها در نهایت با هم خواهند بود و تعداد بیشتری از آنها را در Legacy of War خواهیم دید.

➸ آیا رمی و آریلا کتابی خواهند داشت؟
نه، احتمال کتاب آنها وجود داشت، اما رینا در استوری های اخیر اینستاگرام اعلام کرد که هیچ کتابی دریافت نمی کنند اما در کتاب های بعدی آنها را خواهیم دید.

➸ مایا در Legacy of Gods با چه کسی قرار می گیرد؟
مایا با ایلیا است. در پایان God of Ruin مشخص شد که آنها با هم هستند اما هیچ کتابی دریافت نخواهند کرد.

➸ کتاب های مشابهی مانند Legacy of Gods اثر رینا کنت؟
سریال Kingmakers ساخته سوفی لارک، سریال Dark Verse اثر رینا کنت، Boys of Tommen اثر کلوئی والش، سریال گناهکاران گمنام توسط سام اسکچر، سریال دوئت Thorns توسط رینا کنت

خرید کتاب Legacy of Gods میراث خدایان اثر Rina Kent رینا کنت فروشگاه کتاب ملت

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما