59%

کتاب Surrounded By Bad Bosses And Lazy Employees: Or, How To Deal With Idiots At Work (متن کامل)

Original price was: 430000 تومان.Current price is: 175000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Surrounded By Bad Bosses And Lazy Employees احاطه شده توسط رئیسان بد و کارمندان تنبل اثر Thomas Erikson

کتاب Surrounded By Bad Bosses And Lazy Employees

احاطه شده توسط احمق در محل کار؟ از یک رئیس بد یا همکاران تنبل خسته شده اید؟ توماس اریکسون، نویسنده کتاب پرفروش بین المللی فراری احاطه شده توسط احمق ها، به شما کمک می کند تا آنها را مدیریت کنید و کارها را انجام دهید، راه درست چرا رهبری خوب بسیار نادر است؟

همه باید تا حدی مدیریت کنند، اما صادقانه بگویم برخی از روسای بدتر از دیگران هستند. اگر توسط یک مدیر خرد دیوانه می شوید، اغلب در زیر توقعات غیرمنطقی رئیس خود غرق می شوید یا با واگذاری مسئولیت ها دست و پنجه نرم می کنید، اما هیچ مرجع بین المللی رفتاری توماس اریکسون برای کمک به شما اینجا نیست.

اریکسون با تکیه بر سیستم چهار رنگ ساده ای که احاطه شده توسط احمق ها را به یک کتاب پرفروش جهانی تبدیل کرده است، نشان می دهد که چگونه درک تمایلات رفتاری رئیس و همچنین تمایلات شما به یک محل کار هماهنگ تر و سازنده تر منجر می شود.او همچنین مشخص می کند که چه ویژگی هایی یک نوع رهبر نمونه را مشخص می کند و چگونه می توانید رفتار خود را برای مدل سازی آن تطبیق دهید.

از آنجایی که هر سکه دو روی دارد، اریکسون همچنین به کارمندان خود و اینکه چرا برخی از همکاران اغلب کم‌توان هستند و برای تغییر آن چه کاری می‌توانید انجام دهید، نگاه می‌کند. نوشته شده با امضای اریکسون، طنز و گرما، احاطه شده توسط رئیس‌های بد و کارمندان تنبل، به شما کمک می‌کند تا با آن مقابله کنید. ناامیدترین مدیران و کارمندانی که می توانید تصور کنید – و شما را در این راه سرگرم می کنند.

کتاب Surrounded By Bad Bosses And Lazy Employees

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Thomas Erikson

ناشر

Vermilion

شابک

978-0241454152

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما