61%

مجموعه کتاب The Housemaid (The Housemaid,The Housemaid’s Secret,The Housemaid Is Watching) (متن کامل)

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت  فریدا مک فادن Freida McFadden ، یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان پرفروش روانشناختی و رمان های طنز پزشکی نوشته است. اثر فریدا به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال ویراستار آمازون انتخاب شده است، او برنده جایزه بین‌المللی نویسندگان هیجان‌انگیز برای بهترین جلد شومیز است، و او برنده جایزه انتخاب گودریدز است. رمان های او به 40 زبان ترجمه شده است.

Original price was: 800000 تومان.Current price is: 312000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید مجموعه The Housemaid خدمتکار خانه اثر Freida McFadden فریدا مک فادن زبان انگلیسی با تخفیف 60 درصد

خرید مجموعه The Housemaid سه جلدی بدون سانسور

به وب سایت کتاب ملت بپیوندید تا سفری هیجان‌انگیز داشته باشیم و به سری‌های کتاب The Housemaid خدمتکار خانه  Freida McFadden  فریدا مک‌فادن و این که چرا باید فوراً در آنها شیرجه بزنید!

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

اول از همه، اگر از طرفداران فیلم های جنایی هیجانی هستید ، مجموعه The Housemaid برای شما ساخته شده است. از همان صفحه اول خود را برای تحویل گرفتن آماده کنید، زیرا کنار گذاشتن آنها عملا غیرممکن است. و در اینجا یک راز کوچک وجود دارد: حتی اگر معمولاً تریلرها فنجان چای شما نیستند، همچنان خود را کاملاً غرق در این موضوع خواهید دید.

اما این همه ماجرا نیست. مجموعه The Housemaid بلیط شما برای خروج از هر کسادی مطالعه است. چه با خواندن یک کتاب یا خوردن کل مجموعه The Housemaid ، برای یک سواری هیجان انگیز آماده شوید که شما را درگیر خود نگه می دارد. 

عناوین مجموعه The Housemaid اثر Freida McFadden :

1. کتاب The Housemaid خدمتکار خانه
2. کتاب The Housemaid’s Secret راز خدمتکار خانه
3.  کتاب The Housemaid Is Watching خدمتکار خانه در حال تماشا است

 

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

: نینا وینچستر در حالی که دست زیبا و آراسته او را می فشارم، می گوید: “به خانواده خوش آمدید.” لبخند مؤدبانه ای می زنم و به اطراف راهرو مرمر خیره می شوم. کار در اینجا آخرین فرصت من برای شروع تازه است. من می توانم وانمود کنم هر کسی هستم که دوست دارم. اما به زودی متوجه خواهم شد که رازهای وینچسترها بسیار خطرناک تر از رازهای من هستند… هر روز خانه زیبای وینچسترها را از بالا تا پایین تمیز می کنم. دخترشان را از مدرسه جمع می کنم. و قبل از اینکه به تنهایی در اتاق کوچکم در طبقه بالا به تنهایی غذا بخورم، برای کل خانواده یک غذای خوشمزه درست می کنم. سعی می‌کنم نادیده بگیرم که نینا چگونه اوضاع را به هم می‌ریزد، فقط برای تماشای تمیز کردن من. چطور درباره دختر خودش دروغ های عجیبی می گوید. و چگونه شوهرش اندرو هر روز شکسته تر به نظر می رسد. اما وقتی به چشمان قهوه‌ای زیبای اندرو نگاه می‌کنم، آنقدر پر از درد، سخت است که تصور نکنم زندگی نینا چگونه خواهد بود. کمد لباس، ماشین شیک، شوهر عالی. من فقط یکبار یکی از لباس های سفید بکر نینا را امتحان می کنم. فقط برای اینکه ببینم چه جوریه اما او به زودی متوجه می شود … و زمانی که متوجه می شوم در اتاق زیر شیروانی من فقط از بیرون قفل می شود، دیگر خیلی دیر شده است. اما من به خودم اطمینان می دهم: وینچسترها نمی دانند من واقعاً کی هستم. آنها نمی دانند که من چه توانایی دارم… راز خدمتکار خانه “به اتاق خواب مهمان نرو.” سایه ای روی صورت داگلاس گاریک می افتد که در را با نوک انگشتانش لمس می کند. “همسرم… او خیلی بیمار است.” همانطور که او همچنان آپارتمان پنت هاوس باورنکردنی خود را به من نشان می دهد، احساس وحشتناکی نسبت به زن پشت درهای بسته دارم. اما من نمی‌توانم این شغل را از دست بدهم، نه اگر بخواهم تاریک‌ترین راز خود را ایمن نگه دارم… پیدا کردن کارفرمایی که در مورد گذشته من سؤالات زیادی نپرسد سخت است. بنابراین از ستاره‌های خوش شانسم تشکر می‌کنم که Garricks به طور معجزه آسایی به من شغل می‌دهند، پنت‌هاوس خیره‌کننده‌شان را با مناظر سراسر شهر تمیز می‌کنند و در آشپزخانه براقشان غذاهای فانتزی آماده می‌کنند. می توانم مدتی اینجا کار کنم، ساکت بمانم تا به آنچه می خواهم برسم. تقریباً کامل است. اما من هنوز خانم گاریک را ندیده ام یا داخل اتاق خواب مهمان را ندیده ام. مطمئنم صدای گریه اش را می شنوم. وقتی دارم لباس می شوییم متوجه لکه های خونی دور گردن لباس خواب سفیدش می شوم. و یک روز نمی توانم در را نکوبم. وقتی به آرامی باز می شود، آنچه در داخل می بینم همه چیز را تغییر می دهد… آن وقت است که قول می دهم. بالاخره من قبلا این کار را انجام داده ام. من می توانم از خانم گاریک محافظت کنم در حالی که اسرار خودم را محفوظ نگه دارم. داگلاس گاریک اشتباه کرده است. او قرار است پرداخت کند. این فقط یک سوال است که من تا کجا حاضرم بروم…

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

خدمتکار خانه در حال تماشا است

“شما باید همسایه جدید ما باشید!” خانم لاول فواره می زند و دست تکان می دهد در سراسر حصار. دست دخترم را می‌گیرم و لبخند می‌زنم: اما دومین خانم لاول شوهرم را می‌بیند که حالت عجیبی از چهره‌اش عبور می‌کند. در آن لحظه من قول می دهم. بالاخره یک خانه خانوادگی داریم. گذشته من خیلی خیلی از ما عقب است. و من هر کاری می‌کنم که اینطور بماند…

من قبلاً خانه های دیگران را تمیز می کردم – حالا، نمی توانم باور کنم که این خانه واقعاً مال من است. آشپزخانه جذاب، بن بست ساکت، حیاط بزرگی که بچه های من می توانند در آن بازی کنند. من و شوهرم سال ها پس انداز کردیم تا به فرزندانمان زندگی ای بدهیم که لیاقتش را دارند.

حتی هنوز، من در مورد همسایه جدیدمان خانم لاول محتاطم. وقتی او ما را برای شام دعوت می کند، این فرصتی است که دوست پیدا کنیم. خدمتکارش در را با پیش بند سفیدی که موهایش را در یک کش تنگ بسته است باز می کند. من دقیقا می دانم که بودن در کفش او چگونه است. اما نگاه سرد او به من لرز می دهد…

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

خرید با تخفیف مجموعه The Housemaid به زبان اصلی فروشگاه کتاب ملت 

خدمتکار لاولز تنها چیز عجیب در خیابان ما نیست. من مطمئن هستم که یک چهره سایه ای را می بینم که ما را تماشا می کند. شوهرم شب دیر از خانه بیرون می رود. و وقتی با زنی روبرو می شوم که آن طرف راه زندگی می کند، کلماتش مرا تا حد استخوان می لرزاند: مواظب همسایگانت باش.

آیا اشتباه فاحشی مرتکب شدم که خانواده ام را به اینجا منتقل کردم؟

فکر می کردم تاریک ترین رازهایم را پشت سر گذاشته ام. اما آیا این خیابان ساکت حومه شهر می تواند خطرناک ترین مکان باشد؟

توضیحات تکمیلی

مشخصات

گروه سنی
12 سال به بالا

نویسنده
Freida McFadden

نوع جلد
Paperbacke (شومیز یا نرم)

نوع کاغذ
بالکی کرم رنگ

قطع (اندازه)
رقعی (14cm*21cm)

ژانر
داستانی

نوع چاپ
سیاه و سفید (تک رنگ)

سال چاپ
2022

ناشر
Bookouture

سطح رمان
Upper Intermediate

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما