61%

کتاب Be Obsessed or Be Average (متن کامل)

Original price was: 360000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Be Obsessed or Be Average وسواس داشته باشید یا متوسط ​​باشید اثر Grant Cardone

کتاب Be Obsessed or Be Average

از کارآفرین میلیونر و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، قانون 10X، یک زنگ بیدارباش جسورانه و متضاد برای هر کسی که واقعاً برای موفقیت آماده است، می آید. یکی از 7 کتاب برتر انگیزشی سال 2016 از نظر مجله Inc.

قبل از اینکه گرانت کاردون پنج شرکت موفق بسازد (و در حال حاضر چند میلیونر)، مولتی میلیونر شود و کتاب های پرفروش بنویسد… او شکست خورده، بیکار و معتاد به مواد مخدر بود.

گرانت با رویاهای بزرگ بزرگ شده بود، اما دوستان و خانواده به او گفتند که منطقی تر و کمتر خواستار باشد. به گفته آنها، اگر او طبق قوانین عمل کند، می تواند از نسخه موفقیت دیگران در طبقه متوسط ​​لذت ببرد. اما وقتی به روش آنها امتحان کرد، به کف زمین رسید.

کتاب Be Obsessed or Be Average

سپس روش مخالف را امتحان کرد. او به متنفران و مخالفان نه گفت و به وسواس سوزان، ظالمانه و حیوانی خود بله گفت. او وسواس خود را که می‌خواست یک ستاره راک تجاری، یک فروشنده فوق‌العاده، یک بشردوست بزرگ باشد، پس گرفت. او می خواست در یک عمارت زندگی کند و حتی یک هواپیما داشته باشد.

وسواس باعث شد تمام رویاهای وحشیانه او محقق شود. و می تواند به شما کمک کند تا به موفقیت های بزرگی نیز دست یابید. همانطور که گرانت می گوید، ما در میانه یک اپیدمی متوسط ​​هستیم. خرد متعارف این است که به دنبال تعادل و آسان گرفتن آن باشید. اما این واقعاً بهانه ای برای غیر استثنایی بودن به ما داده است.

کتاب Be Obsessed or Be Average

اگر خواهان موفقیت واقعی هستید، باید بدانید که چگونه وسواس خود را برای پرتاب موشک به اوج مهار کنید. این کتاب به شما الهام و ابزاری می دهد تا از پیله متوسط ​​خود بیرون بیایید و به احمقانه ترین رویاهای خود برسید. گرانت به شما یاد می دهد که چگونه:

· اهداف دیوانه وار تعیین کنید و هر روز به آنها برسید.
· به حیوان غذا بدهید: وقتی برای پول ارزش قائل هستید و آن را برای چیزهای درست خرج می کنید، بیشتر از آن بهره می برید.
· شک کنندگان را خاموش کنید – و از متنفران خود به عنوان سوخت استفاده کنید.

چه فروشنده باشید، چه صاحب یک کسب و کار کوچک یا 9 تا 5 نفر که سخت کار می کنید، مسیر شما به سمت خوشبختی با وسواس های شما می گذرد. این یک انتخاب ساده است: وسواس داشته باشید یا متوسط باشید.

کتاب Be Obsessed or Be Average

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Grant Cardone

ناشر

Portfolio

شابک

978-1101981054

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2016

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما