62%

کتاب Life Is a Startup: What Founders Can Teach Us about Making Choices and Managing Change (متن کامل)

Original price was: 340000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Life Is a Startup زندگی یک استارتاپ است اثر Noam Wasserman

کتاب Life Is a Startup

پس از دو دهه تحقیق بر روی بنیانگذاران، کتابی پرفروش در این زمینه، و تجربه تدریس و راهنمایی هزاران دانش آموز در این زمینه، نوام واسرمن یک مرجع برجسته در استارتاپ ها است. واسرمن با شنیدن تعداد بی‌شماری از خوانندگان و دانش‌آموزان مبنی بر اینکه بینش‌های او در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی به آنها کمک کرده است، فراتر از انکوباتور و اتاق هیئت مدیره، کتاب جدیدی برای ما به ارمغان می‌آورد که تحقیقات او در مورد روش‌های بنیان‌گذاران موفق استارت‌آپ را در زندگی روزمره به کار می‌گیرد.

مانند کارآفرینان، همه ما با عدم قطعیت، تصمیم گیری سخت و حل مسائل ضروری روبرو هستیم. چه آزاد باشیم و چه برای سازمان‌های بزرگ کار می‌کنیم، چه متاهل باشیم یا مجرد، چه بچه داشته باشیم یا نه، باید بتوانیم روی پای خود فکر کنیم، خطرات و فرصت‌ها را ارزیابی کنیم و دیگران را به خدمت بگیریم تا به ما کمک کنند تا آنها را هدایت کنیم.

این کتاب توصیه های مهمی برای تصور تغییر در زندگی ما ارائه می دهد – از فکر کردن به مرحله بعدی در یک رابطه تا ایجاد یک حرکت حرفه ای رادیکال – و مدیریت تغییراتی که قبلاً به آنها متعهد شده ایم. ما می‌توانیم یاد بگیریم که الگوهای فرسوده خود را بشناسیم و گرایش‌ها و عادات خود را کنترل کنیم، یک گروه کاری شخصی – هیئت مدیره خودمان – برای مشاوره به ما استخدام کنیم و از قبل برای رشد برنامه‌ریزی کنیم.

واسرمن با پایگاه داده گسترده خود از مطالعات موردی کارآفرینی – از پاندورا گرفته تا توییتر تا نایک – که با داده‌های 20000 بنیان‌گذار تکمیل شده است، می‌تواند عمیقاً به ذهنیت کارآفرینی بپردازد و به ما نشان دهد که چگونه استارت‌آپ‌ها درس‌های خاصی را برای ساختن موفق‌ترین زندگی ما ارائه می‌دهند.

کتاب Life Is a Startup

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Noam Wasserman

ناشر

Stanford Business Books

شابک

978-1503601758

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2018

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما