61%

کتاب The Entrepreneurial Brain: How to Ride the Waves of Entrepreneurship and Live to Tell About It (متن کامل)

Original price was: 380000 تومان.Current price is: 150000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Entrepreneurial Brain مغز کارآفرین اثر Jeff Hays

کتاب The Entrepreneurial Brain

در نهایت، یک راهنمای کاربر برای افراد دارای مغز کارآفرینی و کسانی که با آنها کار و زندگی می کنند.

وقتی بزرگترین ابرقدرت شما نیز مهم ترین نقطه ضعف شما باشد، داشتن راهنمای نحوه کنترل آن کمک می کند. کارآفرینان خلاق، متفکران جسور و ریسک پذیری هستند که قادر به موفقیت های بزرگ هستند. در عین حال، برای هر داستان موفقیت، یک داستان متقابل از یک فروپاشی حماسی وجود دارد که ناشی از فقدان قطب‌نمای اخلاقی، ارزش‌ها یا راهنمایی مناسب است.

جف هیز با سوار شدن بر این ترن هوایی بارها در زندگی و حرفه‌اش، اوج و فرودها را می‌داند و یک کتابچه راهنمای کاربر بسیار مورد نیاز را برای کارآفرینان در همه جا و افرادی که در کار و زندگی شخصی خود هستند ارائه می‌کند.

کتاب The Entrepreneurial Brain

_بینشی در مورد طرز فکری که کارآفرینان برای بقا باید توسعه دهند به دست آورید. و وقتی هیز می‌گوید زنده بمان، منظورش این است: پول، روابط، سلامت عقل و حتی زندگی شما در خطر است، اگر نفهمید چرا اینگونه هستید و چگونه آن را مدیریت کنید.

_ابزارهای کسب و کار خاصی را بیاموزید تا از موفقیتی بیشتر از آنچه تصور می کنید لذت ببرید. از آموزش گام به گام در دنیای واقعی در مورد نحوه جمع آوری پول برای سرمایه گذاری خود گرفته تا نحوه ایجاد یک لیست ایمیل و بازاریابی گرفته تا آن لیست، هیز تجربه سختی را به اشتراک می گذارد که در هیچ مدرسه نظری تدریس نشده است.

_دیدگاه خود را در مورد مشکلات رایجی که باید از آنها اجتناب کنید، افزایش دهید. هیز مشکلات را از راه سخت آموخته است و به مغز کارآفرینش اجازه می‌دهد بارها و بارها او را از صخره بیرون کند. شکست یکی از بزرگترین معلمان او بوده است که به او نشان می دهد چگونه با مغزش کار کند و چگونه با دیگران کار کند.

_به خرد و بینش مربیان و سایر رهبران دسترسی داشته باشید. هیز در سراسر این کتاب پیشگامانه، خرد تحول‌آفرینی را که از مربی خود آموخته است، همراه با بینش‌ها و دیدگاه‌هایی از رهبران و تأثیرگذاران مختلف صنعت به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند تا همه فرازها و موارد دیگر را تجربه کنید، و در عین حال از خود در برابر برخی از سقوط‌ها محافظت کنید.

کتاب The Entrepreneurial Brain

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jeff Hays

ناشر

HarperCollins Leadership

شابک

978-1400243198

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما