61%

کتاب Do the Work: The Official Unrepentant, Ass-Kicking, No-Kidding, Change-Your-Life Sidekick to Unf*ck Yourself (متن کامل)

Original price was: 120000 تومان.Current price is: 47000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Do the Work کار را انجام دهید اثر Gary John Bishop

کتاب Do the Work

اگر فقط پول بیشتر، شغل متفاوت، خانه بزرگتر، عاشقانه پرشور داشتید. . . روز به روز شما خیلی بهتر خواهد بود، درست است؟ بلا دبله، بلا، بلا. به گری جان بیشاپ اجازه دهید حرف های مزخرفی را که به خودتان می گویید از بین ببرد و در عوض به شما انگیزه دهد تا زندگی مورد نظر خود را طراحی کنید.

این کتاب کار عملی درس های پرفروش بین المللی Unf*ck Yourself را گسترش می دهد. این یک کارگاه شخصی برای مغز شما است، جایی که می توانید تعیین کنید چه چیزی برای شما مهم است و به شما قدرت می دهد تا بدون توشه عاطفی به جلو بروید. به سه رکن کلیدی – خود، افراد و هدف – تقسیم می‌شوید، به فهرست انتخاب شده بیشاپ از سؤالات تغییر دهنده زندگی پاسخ خواهید داد.

این سوالات نشان می‌دهد که شما چه چیزهایی را سرکوب کرده‌اید یا سعی کرده‌اید آن‌ها را به حداقل برسانید، انواع چیزهایی که ممکن است در کوله پشتی استعاری خود بیندازید و آن‌ها را تا زمانی که وزن بیش از حد سنگین شود حمل کنید. با انجام کار، احساسات و اعمال خود را درک خواهید کرد که قبلاً هرگز نداشته اید. تمرینات به شما این امکان را می دهد که پچ پچ های منفی را متوقف کنید، روابط خود را بهبود بخشید و به شما شجاعت ایجاد تغییرات مثبت را می دهد.

Do the Work ضربه‌ای است (یا بیشتر شبیه لگد زدن به الاغ) که برای رهایی از رکود خود به آن نیاز دارید.

کتاب Do the Work

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Gary John Bishop

ناشر

Yellow Kite

شابک

978-1529317756

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2019

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما