60%

Keres (Chicago Ruthless Book 4) (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Keres کرس اثر Sadie Kincaid

کتاب Keres

آیا برای قسمت انفجاری بعدی سری Chicago Ruthless آماده هستید؟ مورتی‌ها ممکن است فکر کنند همه چیز را دارند، اما یک مورتی دیگر وجود دارد که می‌خواهد آن را از آنها بگیرد…

او در اسارت به دنیا آمد و در جهنم بزرگ شد. در حالی که خواهران و برادرانش در یک قصر طلایی زندگی می کردند و روی بالش های پر می خوابیدند، کرس سیدریس برای زنده ماندن از وحشت، ترس و درد جنگید. تا اینکه مردی بی چهره او را از زندگی ای که برای آن متولد شده بود آزاد کرد.

جنگجویان از ترس فرار نمی‌کنند، آنها بر آن غلبه می‌کنند… این کلمات تنها چیزی بود که نجات‌دهنده‌اش او را در زمانی که دختر کوچکی بود باقی گذاشت و آن کلمات قلب او را در برابر دنیا مستحکم کرد.

اما او دیگر دختر کوچکی نیست. کرس همگی بزرگ شده و آماده است تا از کسانی که به او صدمه می زنند انتقام بگیرد. مشتاق است که آنها را وادار کند تا برای تک تک چیزهایی که از او گرفتند، پرداخت کنند و هیچ چیز و هیچ کس مانع او نخواهد شد.

کتاب Keres

با این تفاوت که کرس هیچ ایده ای از لانه شیری که قرار است در آن قدم بزند ندارد. به چالش کشیدن مورتیس به معنای این است که خیلی بیشتر از آن چیزی که او برایش چانه زنی کرده است، از جمله قرار گرفتن در سمت اشتباه دو محافظ شخصی که برای مراقبت از او تعیین شده اند.

Keres یک رمان عاشقانه MMF پر از تنش، انتقام و یک بار کامل از چاشنی است.

لطفاً توجه داشته باشید، Keres دارای موضوعاتی تاریک از جمله SA گذشته FMC در دوران کودکی است.
قاچاق و همچنین صحنه هایی با ماهیت خشونت آمیز

Keres چهارمین و آخرین کتاب از مجموعه بی‌رحم شیکاگو است که خواهر و برادر مورتی را به نمایش می‌گذارد. هر کتاب یک کتاب مستقل با HEA است. این یک مافیای تاریک تند، دشمنان عاشقان، عاشقانه نزدیکی اجباری است که دارای صحنه هایی با طبیعت خشونت آمیز و همچنین صحنه هایی با ماهیت جنسی آشکار است.

کتاب Keres

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sadie Kincaid

ناشر

Red House Press Ltd

شابک

978-1915663337

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما