59%

The End of Poverty: Economic Possibilities for Our Time (متن کامل)

Original price was: 460000 تومان.Current price is: 190000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The End of Poverty پایان فقر اثر Jeffrey D. Sachs

کتاب The End of Poverty

اکتشاف شاخص شکوفایی اقتصادی و چگونگی فرار جهان از فقر شدید برای فقیرترین شهروندان جهان، توسط یکی از مشهورترین اقتصاددانان جهان

جفری دی ساکس که توسط تایماس یکی از صدها فرد تأثیرگذار جهان مورد استقبال قرار می گیرد، به دلیل کارش در سرتاسر جهان در مشاوره به اقتصادهای بحران زده مشهور است. در حال حاضر یک کلاسیک از ژانر خود، پایان فقر بیش از سی سال تجربه ارائه می دهد تا چشم اندازی آگاهانه منحصر به فرد از مراحلی را ارائه دهد که می تواند کشورهای فقیر را به کشورهایی مرفه تبدیل کند.

ساکس با تلفیق داستان سرایی واضح و تحلیل دقیق، نقشه مفهومی روشنی از اقتصاد جهان ارائه می کند. او با توضیح کار خود در بولیوی، روسیه، هند، چین و آفریقا، مجموعه ای یکپارچه از راه حل ها را برای مشکلات اقتصادی، سیاسی، زیست محیطی و اجتماعی در هم تنیده ای که فقیرترین کشورهای جهان را به چالش می کشد، ارائه می دهد.

ده سال پس از انتشار اولیه، پایان فقر همچنان اثری ضروری و تأثیرگذار است. در این نسخه دهمین سالگرد، ساکس پیشگفتار جدیدی را ارائه می‌کند که پیشرفت دهه گذشته، کارهایی را که باید انجام شود و اینکه چگونه هر یک از ما می‌توانیم کمک کنیم، ارزیابی می‌کند. او همچنین به پانزده سال آینده تا سال 2030، یعنی تاریخ هدف سازمان ملل برای پایان دادن به فقر شدید نگاه می کند و بینش ها و توصیه های جدیدی را ارائه می دهد.

کتاب The End of Poverty

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jeffrey D. Sachs

ناشر

Penguin Books

شابک

978-0143036586

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2006

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما