59%

The Millionaire Mind (Millionaire Set Book 1) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Millionaire Mind ذهن میلیونر اثر Thomas J. Stanley

کتاب The Millionaire Mind

«خوانندگانی که ذهنشان کارآفرینانه است، «ذهن میلیونر» را خواهند بلعید، زیرا نقشه‌های راه را در مورد چگونگی یافتن جایگاه‌های میلیونرها ارائه می‌دهد.» پس از انتشار اولین کتاب، دومین کتاب پرفروش دکتر توماس جی استنلی، ذهن میلیونر، بیش از چهار ماه را صرف این کتاب کرد. فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، به مقام دوم صعود کرده و بیش از نیم میلیون نسخه فروخته است. در اینجا اولین نسخه شومیز دومین مطالعه پیشگامانه استنلی در مورد ثروتمندان آمریکا است.

ذهن میلیونر جمعیت میلیونرهایی را هدف قرار می دهد که ثروت قابل توجهی انباشته کرده اند و به گونه ای زندگی می کنند که آشکارا ثروت خود را نشان می دهد. دکتر استنلی با بررسی ایده‌ها، باورها و رفتارهایی که این میلیونرها را قادر می‌سازد تا ثروت خود را بسازند و حفظ کنند، نگاهی جذاب به نخبگان مالی آمریکا ارائه می‌کند و چگونه به آنجا رسیده‌اند.

*روزهای مدرسه آنها چگونه بود؟
*به انتقادات منفی چه پاسخی دادند؟
*ویژگی های همسر میلیونر چیست؟
*آیا دین جزء مهمی از زندگی آنهاست؟

نویسنده پاسخ‌های شگفت‌انگیز به این سؤالات و سؤالات مشابه را آشکار می‌کند، و به خوانندگان نشان می‌دهد که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود که ثروتمندان در مواقعی که دیگران افسرده یا کتک خورده دور می‌شوند، موفق شوند.

The Millionaire Mind قول می دهد که به اندازه کتاب پرفروش قبلی دکتر استنلی متحول کننده باشد. این کتاب به سؤالات جهانی با شواهد آماری مستحکم به سبکی قابل دسترس و حکایتی پاسخ می دهد. تعداد نسخه های فروخته شده از این کتاب که به زودی کلاسیک خواهد شد، مطمئناً میلیون ها نسخه خواهد بود.

کتاب The Millionaire Mind

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Thomas J. Stanley

ناشر

Andrews McMeel Publishing

شابک

978-0740718588

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2001

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما