59%

Rebel (Legend Book 4) (متن کامل)

Original price was: 430000 تومان.Current price is: 175000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Rebel شورشی اثر Marie Lu

کتاب Rebel

به افسانه احترام بگذار اعجوبه را بت کنید. قهرمانی را جشن بگیرید. اما هرگز شورشی را دست کم نگیرید.

ماری لو، نویسنده پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز، با تعلیق بی بدیل و داستان سرایی سینمایی خود، خوانندگان را برای پایانی واقعاً بزرگ به دنیای فراموش نشدنی افسانه باز می گرداند.

ادن وینگ سال ها زیر سایه برادرش زندگی می کند. با وجود اینکه او دانش آموز برتر آکادمی خود در راس سیتی، قطب جنوب و مخترع درخشانی است، اکثر مردم او را تنها به عنوان برادر کوچک دنیل وینگ می شناسند.

یک دهه پیش، دانیل به عنوان دی شناخته می‌شد، پسر خیابانی که انقلابی را رهبری کرد که جمهوری آمریکا را نجات داد. اما دی دیگر همان جوانی نیست که زمانی قهرمان ملی بود. این روزها او ترجیح می دهد از دنیا پنهان شود و گذشته خود را پشت سر بگذارد. اکنون تنها چیزی که برای او مهم است حفظ ادن است – حتی اگر این به معنای دست کشیدن از ژوئن، عشق بزرگ زندگی دانیل باشد.

در حالی که دو برادر تلاش می کنند تا بپذیرند که هر کدام از زمان حضورشان در جمهوری چه کسی شده اند، خطر جدیدی در فاصله ای که بین آنها ایجاد شده است رخ می دهد. ادن خیلی زود متوجه می شود که آنقدر به سمت تاریک راس سیتی کشیده شده است، حتی برادر افسانه ای او نیز نمی تواند او را نجات دهد. حداقل نه به تنهایی. . .

کتاب Rebel

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Marie Lu

ناشر

Roaring Brook Press

شابک

978-1250221704

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2019

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما