60%

Down with the System (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Down with the System مرگ بر سیستم اثر Serj Tankian

کتاب Down with the System

پرفروش‌ترین *فوری* نیویورک تایمز
پرفروش‌ترین آمریکا امروز

خاطرات مهیج، متفکرانه و زیبا نوشته شده توسط نوازنده، ترانه سرا، و خواننده و ترانه سرای گروه متال برنده جایزه گرمی، System Of A Down، سرج تانکیان.

سرج تانکیان اولین کسی خواهد بود که اعتراف می کند که گروهش، System Of A Down، «بعید است که در تاریخ موسیقی مدرن، در رتبه اول جدول قرار داشته باشد: گروهی متشکل از ارمنی-آمریکایی ها که در حال نواختن یک درگیری عملا غیرقابل طبقه بندی از ریف های متال تهاجمی وحشیانه هستند. ریتم‌های نامتعارف و آهنگ‌های عامیانه ارمنی، با غرغر کردن، فریاد زدن و غرغر کردن متن‌هایی که می‌تواند از حماقت آوانگارد به فحش‌های اجتماعی-سیاسی خشمگین در فضای یک خط بچرخد.» به هر حال، همانطور که سرج اذعان می کند، “گوش دادن آسان نیست.”

کتاب Down with the System

با این وجود، شکی نیست که موسیقی سیستم از زمانی که در اواسط دهه 1990 روی صحنه رفت، مورد توجه میلیون ها شنونده در سراسر جهان قرار گرفت. با فروش نزدیک به 40 میلیون آلبوم، سه آلبوم در صدر جدول بیلبورد، و لژیون فداکار از طرفداران، گروه بر صحنه های آلت راک و متال تسلط یافت، درست زمانی که جهان به سوی هزاره جدید می رفت، و این ایده را که ستاره های راک می توانستند و چه می توانستند را دوباره تعریف کرد. نمی‌توانستم درباره‌اش صحبت کنم، می‌توانستم و نمی‌توانستم انجام دهم، می‌توانستم و نمی‌توانستم نمایندگی کنم.

در Down with the System، سرج خاطراتی را به خوانندگان ارائه می دهد که بسیار بیشتر از یک افسانه راک اند رول است. این داستان یک مهاجر است، این بیداری یک کنشگر است، و یک سفر معنوی از تاریکی به سوی نور است. و همه اینها به این واقعیت مربوط می شود که خود سرج این شانس را داشته است که زندگی فوق العاده ای داشته باشد – به لطف ترکیبی از شانس، شرایط، مبارزه، استعداد و بیداری معنوی.

کتاب Down with the System

سرج که از پدر و مادری ارمنی در بیروت به دنیا آمد، با شنیدن بمب‌هایی که در بیرون خانه دوران کودکی‌اش در طول جنگ داخلی این کشور ریخته می‌شود، بزرگ می‌شود و در هفت سالگی به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند. به عنوان یک مرد جوان، او در جامعه SoCal “ارمنستان کوچک” غوطه ور می شود، و بیشتر و بیشتر در مورد نسل کشی وحشیانه ای که اجدادش با آن مواجه شده اند یاد می گیرد و در عین حال به والدینش کمک می کند تا با محدودیت ها و تضادهای رویای آمریکایی سازگار شوند.

سپس، در طی یک رانندگی محوری از کلاس LSAT به خانه، سرج تصمیم می‌گیرد از آینده امیدوارکننده در تجارت و قانون روی برگرداند و به جای آن موسیقی بسازد – تصمیمی که او را به تور پنج قاره به عنوان خواننده اصلی یک گروه راک بسیار محبوب هدایت می‌کند. ، در صبح روز 11 سپتامبر به شماره 1 جدول آلبوم بیلبورد رسید و دو روز بعد تک آهنگ موفق همان آلبوم از رادیو ممنوع شد.

کتاب Down with the System

در سال‌های بعد، داستان منحصربه‌فرد او ادامه پیدا می‌کند، زیرا او از بطری‌های شیشه‌ای پرتاب شده در یک نمایش لغو شده توسط طرفداران خشمگین Slayer طفره می‌رود، با تام مورلو همکاری می‌کند تا عدالت اجتماعی را برای متال‌هدهای بی‌خبر پیش ببرند، با افسران LAPD بر سر بهترین راه بحث می‌کند. طرفداران شورش را سرکوب کنید و صداهای جدید و تاکتیک های آواز خواندن را با ریک روبین تعریف کنید.

در کنار هم بینش فکر برانگیز سرج با نثری صمیمانه و شاعرانه، Down with the System سفر چشمگیر و بعید سرج را بازبینی می کند و آنچه را که به او آموخته است – در مورد موسیقی، در مورد هنر، در مورد کنشگری و در مورد خودش بررسی می کند. این یک سواری فراموش نشدنی است که شما را بی‌نفس رها می‌کند – و برای طرفداران جدید و قدیمی‌ها یک لذت مطلق است.

کتاب Down with the System

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Serj Tankian

ناشر

Hachette Books

شابک

978-0306831928

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما