61%

The 5 Resets: Rewire Your Brain and Body for Less Stress and More Resilience (متن کامل)

Original price was: 380000 تومان.Current price is: 150000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The 5 Resets پنج بازنشانی اثر Dr. Aditi Nerurkar M.D

کتاب The 5 Resets

از متخصص استرس هاروارد، سخنران و خبرنگار تلویزیونی، دکتر آدیتی نروکار، کارشناس استرس، رویکردی دوباره برای غلبه بر استرس و فرسودگی شغلی با استفاده از پنج تغییر ذهنی کوچک اما قدرتمند ارائه می‌کند.

برای دکتر نورورکار، تصور اشتباه رایج از استرس به عنوان “بد” نیاز به اصلاح دارد. استرس یک پدیده بیولوژیکی سالم است که به ما کمک می کند تا با بسیاری از خواسته های زندگی مقابله کنیم. زمانی که با فرکانس زندگی ما هماهنگ نباشد مشکل ساز می شود و منجر به فرسودگی شغلی، خستگی، اختلالات خواب و بسیاری از علائم فیزیکی دیگر می شود. دکتر نورکار برای بازگرداندن استرس به سطوح سالم، پنج تغییر ذهنیت مبتنی بر علم را ارائه می دهد که ریشه در بیش از دو دهه تجربه بالینی دارد، برای زمانی که زندگی سخت می شود:

_تنظیم مجدد اول: آنچه را که بیشتر اهمیت دارد، روشن کنید
_تنظیم مجدد دوم: در یک دنیای پر سر و صدا آرامش را بیابید
_تنظیم مجدد سوم: مغز و بدن خود را همگام سازی کنید
_تنظیم مجدد چهارم: برای هوا به بالا بیا
_تنظیم مجدد پنجم: بهترین خود را به جلو بیاورید
؟

کتاب The 5 Resets

دکتر Nerurkar توضیح می دهد که چرا تلاش های روزمره ما برای “تاب آوری” – مانند چند کار، کمتر خوابیدن و تغییرات اساسی در سبک زندگی – برای مغز استرس ما مفید نیست. در عوض، او راه‌حل‌های عملی و واقعی را برای خطرات امروزی ما تجویز می‌کند که زمان کارآمد، کم‌هزینه هستند و می‌توانند در زندگی هر کسی اعمال شوند، از جمله پیروی از قانون انعطاف‌پذیری 2 (حداکثر دو تغییر در یک زمان). زیرا انجام کارهای بیشتر ناپایدار است)، پذیرفتن اینکه چندوظیفگی یک افسانه است (مغز ما برای انجام یک کار در یک زمان سیم کشی شده است!)، و اتخاذ روش Bookend او (ایجاد مرزهایی برای احترام به نیاز مغز ما به تقسیم بندی).

پنج تغییر ذهنیت، همراه با پانزده تکنیک اثبات شده، به شما یک نقشه راه برای تغییر رابطه خود با استرس، بازگرداندن زیست شناسی خود به تعادل و احساس آرامش در همین لحظه ارائه می دهد.

کتاب The 5 Resets

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr. Aditi Nerurkar M.D

ناشر

HarperOne

شابک

978-0063289215

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما