60%

The Key to Positivity: Why You’ve Got the Comfort Zone All Wrong-and How to Tap Its Power to Live Your Best Life Now (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Key to Positivity کلید مثبت اندیشی اثر Kristen Butler

کتاب The Key to Positivity

چه چیزی لازم است تا شما واقعاً زندگی خود را دوست داشته باشید؟ اینکه واقعاً احساس شادی، مثبت و رضایت داشته باشید؟ پاسخ ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

کریستن باتلر، خالق Power of Positivity – یک جامعه آنلاین با بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان – در این کتاب تغییر پارادایم، یک راز شگفت‌انگیز را فاش می‌کند: در دنیایی پر از باورهای خودخراب‌کننده، دروازه‌ای به سوی زندگی‌ای است که واقعاً دوستش دارید. در آخرین جایی که فکر می کنید پیدا شده است. به طور ایمن در منطقه راحتی شما واقع شده است.

مهم نیست که چه چیزی به شما گفته شده است، منطقه امن شما منطقه خطرناک شما نیست. اینجا جایی نیست که رویاها در آن فرو می روند و می میرند. برعکس است. کریستن این را از نزدیک می داند. او از یک حالت ناراحتی عمیق و مزمن – در یک مقطع زمانی حملات پانیک را تجربه کرد که آنقدر شدید بود که نتوانست از رختخواب خارج شود – زندگی صرفاً زنده ماندن را به یک زندگی واقعاً پر رونق تبدیل کرد.

کتاب The Key to Positivity

در این صفحات، او به اشتراک می گذارد که چگونه شما نیز می توانید کلید موارد زیر را پیدا کنید:

· عشق به خود و عزت نفس
· احساس خوشحالی واقعی
· غلبه بر ترس و بی عملی
· طرز فکر سپاسگزاری، فراوانی و موفقیت
· مرزهای سالم تر در روابط
چرخه های فرسودگی را متوقف کنید و چرخه های تعادل را شروع کنید

منطقه راحتی شما مکانی ثابت نیست که در آن چیزی رشد نکند. در واقع، رشد شما بستگی به میزان رشد شما در آن دارد. و کلید مثبت اندیشی درب این پناهگاه درونی را باز می کند. کریستن ابزارهای عملی و مبتنی بر تحقیق را در اختیار شما قرار می دهد تا به الهام گرفتن کمک کند، خلاقیت بدون زحمت جریان یابد، رشد به طور طبیعی اتفاق بیفتد، و احساسات مثبت آزادانه اجرا شوند. او شما را به آنچه برای شما راحت و طبیعی است هدایت می کند تا با استرس کمتر و جریان بیشتر، زندگی ای را که دوست دارید بسازید. اکنون زمان آن است که بهترین زندگی خود را بخواهید!

کتاب The Key to Positivity

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Kristen Butler

ناشر

Hay House LLC

شابک

978-1401975982

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما