60%

Tiny Habits: Why Starting Small Makes Lasting Change Easy (متن کامل)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Tiny Habits عادت‌های کوچک اثر BJ Fogg

کتاب Tiny Habits

بهبود زندگی بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. چه کاهش وزن، خوابیدن بیشتر، یا بازگرداندن تعادل کار/زندگی – راز این است که از کوچک شروع کنید.

سال‌هاست که به ما گفته می‌شود که سالم‌تر بودن و بهره‌وری‌تر بودن یک موضوع اراده است: اینکه باید از آخرین مد پیروی کنیم و تغییرات مداومی در سبک زندگی‌مان ایجاد کنیم. اما چه در رژیم‌های غذایی، برنامه‌های تناسب اندام یا شغل‌های ما، بازنگری‌های اساسی هرگز کارساز نیست. در عوض باید با پیروزی های سریع شروع کنیم – و عادات کوچک و جدید را در برنامه های روزمره خود بگنجانیم.

متخصص جهان در این زمینه، بی جی فاگ، افسانه سیلیکون ولی، روانشناس پژوهشی پیشگام و بنیانگذار آزمایشگاه طراحی رفتار نمادین در استنفورد است. اکنون هر کسی می‌تواند از رویکرد مبتنی بر علم خود برای ایجاد تغییراتی استفاده کند که دستیابی به آن ساده و به اندازه کافی چسبنده برای ماندگاری باشد.

در عادت‌های کوچک مورد انتظار، بی‌جی فاگ به ما نشان می‌دهد که چگونه زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهیم، یک عادت کوچک در هر زمان. بر اساس تحقیقات بیست ساله و تجربه او در مربیگری بیش از 40000 نفر، کد شکل گیری عادت را می شکند. روی چیزهایی که تغییر دادن آسان است تمرکز کنید، نه چیزهایی که سخت هستند. روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید، نه کاری که باید انجام دهید. در قلب این یک حقیقت شگفت‌انگیز وجود دارد – اینکه ایجاد زندگی شادتر و سالم‌تر می‌تواند آسان و به طرز شگفت‌انگیزی سرگرم‌کننده باشد.

کتاب Tiny Habits

توضیحات تکمیلی

نویسنده

BJ Fogg

ناشر

Virgin Books

شابک

978-0753553244

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2020

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما