61%

I am The Mind (متن کامل)

Original price was: 370000 تومان.Current price is: 145000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب I am The Mind من ذهن هستم اثر Deep Trivedi

کتاب I am The Mind

• آیا واقعاً می دانید من کیستم؟
• آیا می دانید که من و مغز دو موجود مجزا هستیم؟
• آیا می دانید که 24/7 زندگی شما تنها توسط من و من اداره می شود؟
• آیا می دانید که وقتی به من مسلط شدید، می توانید دقیقاً بدانید که در ذهن دیگران چه می گذرد، و چرا آنها همان کاری را که هستند انجام می دهند؟

اگر این را می دانستید، پس چرا شما و دیگران مجبور بودید شبانه روز برای رسیدن به شادی و موفقیت تلاش کنید؟

اگرچه هوش انسان در هر دوره ای که می گذرد تکامل یافته است، اما همچنان مبارزه برای زنده ماندن و دستیابی به موفقیت یکسان است. به گفته نویسنده کتاب «من ذهن هستم»، آقای دیپ تریودی، پیشگام در روان پویایی معنوی و نویسنده و سخنران مشهور، سرنوشت هر انسانی برای رسیدن به «شادی و موفقیت» است، اما ناگزیر از رسیدن به همان هدف ناکام هستند.

کتاب I am The Mind

ناآگاهی یا عدم آگاهی آنها از عملکرد ذهن یا روانشناسی پشت آن، آنها را به سمت تزلزل و ارتکاب اشتباهات یا خطاهای اشتباه سوق می دهد که برای زندگی آنها مضر است. پس چاره چیست؟ فقط یکی؛ آقای دیپ تریودی، نویسنده کتاب، “من ذهن هستم” می گوید: “ذهن خود را درک کنید”.

از طریق این کتاب، دیپ تریودی عمیق‌تر در قلمرو ناشناخته روان‌شناسی ذهن کاوش می‌کند و نه تنها پاسخ‌های مربوط به تمام جنبه‌های زندگی – خانواده، تجارت، شغل و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه همچنین حکمتی برای رهبری شما ارائه می‌کند. زندگی روزمره آقای دیپ بیان می کند که هنگامی که بر ذهن خود مسلط شدید، بینش دقیقی نسبت به ذهن دیگران به دست خواهید آورد و بنابراین قادر خواهید بود چارچوب ذهنی آنها را بشناسید و دقیقاً بدانید که چه افکاری آنها را به انجام کاری که انجام می دهند سوق می دهد.

کتاب I am The Mind

یا دلیل اینکه چرا انجام می دهند، هر کاری که انجام می دهند. چنین درک ساده و در عین حال عمیقی به شما برتری نسبت به دیگران در این دنیای رقابتی می دهد، زیرا این کلید حیاتی موفقیت است. برای خواندن کتاب بسیار جذاب‌تر، آقای دیپ تریودی محتوای روان‌شناختی را با 23 داستان کوتاه و حکایت متنی در هم آمیخته است که خواندن را برای همه گروه‌های سنی تجربه‌ای لذت‌بخش می‌کند.

با وجود محتوای آسان برای خواندن، ساختار این کتاب به گونه ای است که خواننده را در سفری در درون خود برای ظهور به عنوان یک فرد موفق درگیر می کند.

موفقیت و خوشبختی حق اصلی شماست. آیا نمی خواهید به آن برسید؟

کتاب I am The Mind

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Deep Trivedi

ناشر

.Aatman Innovations Pvt. Ltd

شابک

978-9384850098

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2016

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما