63%

Breaking WHY: Hacking and Rebuilding Strategic Emotions for Authentic Success (متن کامل)

Original price was: 310000 تومان.Current price is: 115000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Breaking WHY شکستن چرا اثر Frankie Russo

کتاب Breaking WHY

در این ادامه‌ی هیجان‌انگیز کتاب «هنر چرا» اثر فرانکی روسو، از خوانندگان خواسته می‌شود تا معنای موفقیت شخصی خود را دوباره تعریف کنند تا به تعریف عمیق‌تر و معنادارتری از هدف خود دست یابند. Breaking WHY بررسی می‌کند که چرا واقعی ما چیست، و در این فرآیند، روسو کار قبلی‌اش را تطبیق می‌دهد و قوانینی را که برای خود تعیین کرده بود، به هم می‌ریزد تا به موفقیتی واقعی‌تر دست یابد. گاهی باید چیزی را بشکنیم تا دوباره بسازیم.

این کتاب گام‌های لازم برای دستیابی به نسخه‌ای اساسی‌تر از خودمان را، هم در زندگی شخصی و هم در حوزه کسب‌وکار و کارآفرینی، شرح می‌دهد. روسو با بررسی نقشی که احساسات می توانند در ممانعت و توانمندسازی ما ایفا کنند، در نهایت استدلال می کند که دنبال کردن یک «من» منحصر به فرد و خود محور، تفسیر نادرست نهایی موفقیت است.

روسو که یک قهرمان اصالت و طرفدار مهار “احساسات استراتژیک” است، قصد دارد این تصور رایج را که احساسات برای داشتن یک زندگی موفق بی‌اعتماد هستند، از بین ببرد. با استفاده از ابزارها و هک‌ها در Breaking WHY، مردم از همه اقشار متوجه خواهند شد که شکستن قوانین به همان اندازه مهم است که ایجاد و پیروی از آن‌ها.

کتاب Breaking WHY

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Frankie Russo

ناشر

Amplify Publishing

شابک

B09NMB3LQC

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما