60%

Things No One Taught Us About Love: How to Build Healthy Relationships with Yourself and Others (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Things No One Taught Us About Love چیزهایی که هیچ کس در مورد عشق به ما یاد نداد اثر Vex King

کتاب Things No One Taught Us About Love

پرفروش ترین ساندی تایمز

چیزهایی که هیچ کس در مورد عشق به ما یاد نداد ایده‌های موجود در کتاب نزدیکتر به عشق Vex King’s را تقلید می‌کند، که دوباره ویرایش شده و به سبک گرم و قابل ربط پرفروش‌ترین پرفروش‌ترین جوهای خوب، زندگی خوب او ارائه شده است.

این کتاب خارق‌العاده برای هرکسی است که می‌خواهد از قدرت جهان، و درک خود برای نشان دادن روابط قوی‌تر و عمیق‌تر استفاده کند.

نویسنده پرفروش Good Vibes، Good Life، وکس کینگ با راهنمای تغییر دهنده زندگی برای تقویت روابط خود با یادگیری دوست داشتن خود و درک ماهیت واقعی عشق بازگشته است.

بسیاری از ما انتظار داریم که عشق عاشقانه مشکلات ما را حل کند و ارزش ما را تأیید کند. این بار روابط مدرن را تحت فشار قرار می دهد. شرکا وقتی نمی توانند خواسته های ایده آل و غیرممکن یکدیگر را برآورده کنند، ناامید می شوند. رویاهای شکسته در مورد یک عاشقانه طولانی مدت می تواند باعث شود افراد احساس ناقصی کنند و از شریکی به شریک دیگر بپرند.

با توجه به اینکه جامعه نمی تواند ماهیت واقعی عشق را به ما بیاموزد، تعجبی ندارد که ما در حال مبارزه هستیم. ما گمراه شده ایم و فکر می کنیم که عشق بیرونی است – جایی بیرون – نه نیرویی در درون ما.

وکس کینگ افسانه ها و باورهای غلط در مورد عشق و روابط را از بین می برد. مملو از داستان‌های شخصی، توصیه‌های تخصصی و پیام‌های الهام‌بخش، چیزهایی که هیچ‌کس در مورد عشق به ما یاد نداد به شما کمک می‌کند بفهمید که چگونه عشق می‌ورزید، عادت‌های سالمی ایجاد کنید، مرزهایی را تعیین کنید که برای شما مفید هستند، و احساسات و آسیب‌های فرآوری نشده را التیام بخشند.

کتاب Things No One Taught Us About Love

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Vex King

ناشر

Bluebird

شابک

978-1035055050

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما