60%

The Comfort Zone: Create a Life You Really Love with Less Stress and More Flow (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Comfort Zone منطقه راحتی اثر Kristen Butler

کتاب The Comfort Zone

منطقه راحتی شما منطقه خطر نیست! این راهنمای تغییر پارادایم به شما نشان می دهد که چگونه از قدرت شادی، خلاقیت و سهولت استفاده کنید تا پایه و اساس ساخت بهترین زندگی خود را ایجاد کنید.

آماده باشید تا همه آنچه را که در مورد “منطقه راحتی” به شما گفته شده فراموش کنید. این جایی نیست که شما با خیال راحت بنشینید، زیرا نمی توانید از انجام کاری خسته شوید. این مانعی نیست که شما را از زندگی رویاهایتان مسدود کند. در عوض، این منبع واقعی رشد، امکان و شادی است – و با کمک یک راهنمای متخصص در دسترس شماست.

کریستن باتلر به‌عنوان بنیان‌گذار و مدیر عامل The Power of Positivity، یک جامعه آنلاین با بیش از 50 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان، بیش از یک دهه را صرف بررسی عناصر زندگی خوب و مسیرهایی کرده است که ما را به آنجا می‌رساند. کتاب او این ایده را که اضطراب و استرس اجزای لازم برای موفقیت هستند را از بین می برد – و به شما نشان می دهد که چگونه حالت راحتی به جای تلاش مداوم، کلید باز کردن پتانسیل کامل شما را دارد.

در درس‌های متفکرانه، تمرین‌ها و داستان‌های شخصی، این کار را خواهید کرد:

· سه منطقه زندگی – راضی، بقا و آسایش – و آنچه تعیین می کند در حال حاضر در کدام یک زندگی می کنید

· فرآیند ایجاد از آسایش – شامل پاکسازی فضای داخلی امن به عنوان پایه ای برای ابراز وجود و شادی، تعریف زندگی گسترده ای که می خواهید زندگی کنید، و سازگاری با حتی وحشی ترین خواسته های خود به روش هایی طبیعی و آسان.

· ابزارهای ارتباط – از جمله مانور دادن به روابط روشن و مبهم، تبدیل رقبا به اجبار، و تعیین مرزهای روشن

· ابزارهای ذهنی (که واقعاً کار می کنند!) – از جمله بررسی و جایگزینی باورهای محدود کننده، استفاده از مانتراها، جملات تاکیدی، و موضع گیری های قدرت برای ایجاد تعادل درونی، ورود به حالت جریان به دلخواه، و ایجاد عادات ذهنی توانمند.

· و خیلی بیشتر

کریستن می نویسد: “شما هرگز سریعتر و با تلاش کمتری نسبت به زمانی که در منطقه راحتی خود هستید به موفقیت نخواهید رسید.” «با زندگی در منطقه آسایش خود، بیش از آنچه که فکر می‌کردم ممکن است به موفقیت دست یافته‌ام، و این کار را بدون احساس کار زیاد یا به خطر انداختن آنچه هستم انجام داده‌ام. حالا نوبت شماست.»

کتاب The Comfort Zone

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Kristen Butler

ناشر

Hay House UK Ltd

شابک

978-1788179102

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما