60%

Win Every Argument: The Art of Debating, Persuading, and Public Speaking (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Win Every Argument برنده شدن در هر بحث اثر Mehdi Hasan

کتاب Win Every Argument

پرفروش ترین نیویورک تایمز

Win Every Argument نشان می‌دهد که چگونه هر کسی می‌تواند با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کند، در رسانه‌های اجتماعی بالاتر از حد حرف زدن باشد و در یک بحث موفق و سازنده در دنیای واقعی پیروز شود.

مهدی حسن از MSNBC کسی نیست که از بحث و جدل اجتناب کند. او از آنها به عنوان رگ حیات دموکراسی و تنها راه مطمئن برای تثبیت حقیقت لذت می برد. مشاجرات به ما کمک می‌کنند تا مشکلات را حل کنیم، ایده‌های جدیدی را که ممکن است در نظر نگرفته‌ایم کشف کنیم، و اختلافاتمان را به سمت درک متقابل سوق دهند. یک استدلال خوب، که با حسن نیت انجام شود، ارزش ذاتی دارد – و همچنین می تواند به سادگی سرگرم کننده باشد.

مشاجره همه جا وجود دارد – و به ویژه با توجه به بحث های شدیدی که امروز همه ما درگیر آن هستیم، همه می خواهند برنده شوند. در این راهنمای پرچین هنر استدلال و خطابه، حسن به شما نشان می دهد که چگونه. حسن به‌عنوان یک روزنامه‌نگار، مجری و مصاحبه‌کننده که با سیاستمداران، ژنرال‌ها، روسای جاسوسی و افراد مشهور از سراسر جهان درگیر شده است، حسن برای اولین بار ترفندهای خود را در این تجارت فاش می‌کند.

چه در حال ارائه در محل کار خود باشید و چه در حال بحث در مورد مسائل سیاسی فعلی با یک دوست باشید، مهدی حسن به شما آموزش می دهد که چگونه مهارت های گفتاری خود را تقویت کنید تا برنده شوید.

کتاب Win Every Argument

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Mehdi Hasan

ناشر

Generic

شابک

B0BX6XPY1Q

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما