60%

100Side Hustles: Unexpected Ideas for Making Extra Money Without Quitting Your Day Job (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب 100Side Hustles صد مزاحمت جانبی اثر Chris Guillebeau

کتاب 100Side Hustles

نویسنده پرفروش، کریس گیبو، کتاب ایده‌ای تمام رنگی را ارائه می‌کند که شامل 100 داستان از افراد عادی است که کسب‌وکارهای جانبی موفقی را راه‌اندازی می‌کنند که تقریباً هر کسی می‌تواند انجام دهد.

این راهنمای منحصربه‌فرد شامل داستان‌های استارت‌آپ افرادی است که کسب‌وکارهای جانبی راه‌اندازی می‌کنند که تقریباً هر کسی می‌تواند انجام دهد: یک راهنمای تور شهری، یک هنرمند با الهام از نقشه‌ها، یک مؤسس سایت مسافرتی، یک سازنده پاپ یخ، یک عکاس کنفتی، یک گروه از دوستانی که می‌فروشند. بانوج برای حمایت از اقتصادهای محلی، و بسیاری دیگر.

در 100Side Hustles، نویسنده پرفروش The Startup 100 $ Chris Guillebeau یک “کتاب ایده” رنگارنگ پر از الهام برای ایده بزرگ بعدی شما ارائه می دهد. این مطالعات موردی برگرفته از پادکست محبوب Side Hustle School Guillebeau، معلمان، هنرمندان، کدنویسان و حتی کل خانواده‌هایی را نشان می‌دهد که راه‌هایی برای ایجاد منابع درآمد جدید پیدا کرده‌اند.

این کتاب راهنما با بینش، غذای آماده و عکاسی که عنصر انسانی را در پشت شلوغی‌ها آشکار می‌کند، هر مرحله مهم از راه‌اندازی یک شلوغی جانبی را پوشش می‌دهد، از شناسایی بازارهای کم‌خدمت گرفته تا تولید محصولات و خدمات منحصربه‌فرد که از علایق شما سرچشمه می‌گیرد. به زودی متوجه خواهید شد که به صفوف این کارآفرینان مبتکر می‌پیوندید – در حالی که بهترین زندگی‌تان را می‌گذرانید.

کتاب 100Side Hustles

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Chris Guillebeau

ناشر

Ten Speed Press

شابک

B07H752CPH

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2019

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما