62%

The Science of Self-Discipline: The Willpower, Mental Toughness and Self-Control to Resist Temptation and Achieve Your Goals (متن کامل)

Original price was: 330000 تومان.Current price is: 125000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Science of Self-Discipline علم خود انضباطی اثر Peter Hollins

کتاب The Science of Self-Discipline

هر آنچه در زندگی خود می خواهید، خود انضباطی قطعه گم شده است. اگر اشتباه کنید که بر انگیزه و بهترین برنامه های خود تکیه کنید، اهداف رویا باقی خواهند ماند. علم انضباط خود نگاهی عمیق به آنچه به ما امکان می دهد در برابر بدترین انگیزه های خود مقاومت کنیم و به سادگی اجرا، دستیابی، تولید و تمرکز کنیم، می پردازد. شما خواهید آموخت که چگونه بازیکنان برتر به طور مداوم نظم و انضباط خود را اعمال می کنند، و همچنین چه چیزی ما را در سطح غریزی و روانی به عمل سوق می دهد.

هر اصل به طور علمی هدایت و تجزیه و تحلیل می شود تا تا حد امکان قابل عمل و مفید باشد: اساس بیولوژیکی خود انضباطی و اینکه چرا برای شما مفید است. تاکتیک های انضباط برای افراد با عملکرد بالا مانند نیروی دریایی SEAL. تشخیص اینکه چه چیزی به شما انگیزه می دهد، چه چیزی شما را خسته می کند و چه چیزی شما را از نظر عاطفی تحریک می کند. مهندسی یک محیط و حلقه اجتماعی که انضباط شخصی را تقویت می کند. این فقط یک کتاب نیست. این یک نقشه راه برای روان انسان است و به شما این امکان را می دهد که دقیقاً آنچه را که در نظر دارید انجام دهید، هر بار انجام دهید.

کتاب The Science of Self-Discipline

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Peter Hollins

ناشر

Wisdom Tree

شابک

978-8183285742

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما