61%

Unashamed: Notes From the Diary of a S.. Therapist (متن کامل)

Original price was: 370000 تومان.Current price is: 145000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Unashamed بی شرم اثر Neha Bhat

کتاب Unashamed

با نها بات، ذهن دانا پشت @indiansexttherapist در اینستاگرام، در سفری دگرگون‌کننده شیرجه بزنید، در حالی که او بدون ترس به پیچیدگی‌های جنسی، تمایلات جنسی، آسیب‌های روحی و شرم در کتاب پیشگامانه‌اش «بی شرم» می‌پردازد.

در جامعه‌ای که اغلب بحث‌ها درباره اساسی‌ترین جنبه‌های وجودی انسان را خاموش می‌کند، نها از خوانندگان دعوت می‌کند تا سرزمین‌های ناشناخته خواسته‌های خود را کشف کنند. او با آمیزه ای منحصر به فرد از همدلی، شوخ طبعی، تأمل و تخصص تزلزل ناپذیر، ننگ پیرامون تمایلات جنسی را از بین می برد و به نوبه خود از خوانندگان می خواهد که طیف کامل خواسته های خود را بدون قید و شرط بپذیرند.

Unshamed عمیقاً در چشم انداز روانشناختی شرم کاوش می کند و ریشه هایی را که افراد و جوامع را به هنجارهای منسوخ گره می زند باز می کند. نها از طریق حکایات جذاب، مطالعات موردی مرتبط و تجربیات خود به عنوان یک درمانگر جنسی، نقشه راهی را برای افرادی که به دنبال درک، پذیرش و تجلیل از هویت جنسی منحصر به فرد خود هستند، ارائه می دهد. تمرین‌ها، آزمون‌ها و اطالعات یادداشت‌نویسی در کتاب، ابزارهای عملی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا از قید شرم رهایی یابند و سفری رهایی بخش به سوی خودیابی را آغاز کنند.

Unshamed جشن تنوع، عشق به خود و زیبایی عمیق ارتباطات اصیل انسانی است. برای شروع یک سفر متحول کننده آماده شوید که شما را خودآگاه و قدرتمند می کند و راه را برای راهی آزادتر و هماهنگ تر برای حضور در این دنیای پیچیده هموار می کند.

کتاب Unashamed

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Neha Bhat

ناشر

Harper Non Fiction India

شابک

B0D59Z3MYS

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما